Prototype 2: πλοκάμια και διαμελισμοί. Τι καλά!

Πριν λίγο καιρό, δυο τίτλοι “κονταροχτυπήθηκαν” για την κυριαρχία στο χώρο των sandbox games με πρωταγωνιστές υπερήρωες: ο ένας ήταν το γνωστότερο και πιο “κομιξάδικο” Infamous, του οποίου πρόσφατα κυκλοφόρησε και το sequel. Ο άλλος ήταν το Prototype, που βασίστηκε περισσότερο στο splatter στοιχείο για τη δράση του. Και αν και ανακοινώθηκε και ένα sequel και για αυτό, θα πρέπει να περιμένουμε άλλον ένα χρονάκο μέχρι να το πιάσουμε στα χεράκια μας. Για την ώρα, όμως, έχουμε ένα ακόμη trailer, που δείχνει την καταστροφική επίδραση των… πλοκαμιών που μπορεί να εκτοξεύει στο γύρω χώρο ο πρωταγωνιστής του τίτλου, διαμελίζοντας αντιπάλους, καταστρέφοντας οχήματα, αλλάζοντας το Φένγκ Σούι του χώρου. Ω, ναι.

Ody's thoughts

Μπορεί ο κόσμος να θεώρησε το Infamous πολύ καλύτερο από το Prototype, δεν ισχύει, όμως, το ίδιο και για εμένα – που πάντα ήμουν… πνεύμα αντιλογίας! Πόσους sandbox τίτλους με θέμα έναν υπερήρωα έχουμε δει μέχρι σήμερα; Ουκ ολίγους, από τα “παλιά spiderman” στο PlayStation 2 μέχρι, ναι, τα Infamous και Infamous 2. Πόσους sandbox τίτλους είδαμε με έμφαση στο… αίμα και τη βια; Α, ναι: κα-νε-ναν. Με εξαίρεση το Prototype. Χρήσιμη βοήθεια, το ενδιαφέρον σενάριο, η έξυπνη ψιλο-ανατροπή προς το τέλος του (όχι, δεν θα χώσω spoiler – παίξτε το, αξίζει) και η, κατά τη γνώμη μου, πολύ πιο “ελεύθερη” αλλά και γρηγορότερη δράση του από το Infamous. Ανάθεμα, στο Prototype πηδούσες ή πετούσες από κτήριο σε κτήριο σαν ένας συνδυασμός μακελάρη Hulk/Spiderman, στο Infamous μπορούσες “να αιωρηθείς” για 2-3 δευτερόλεπτα, και αν δεν έβρισκες “κάπου να πατήσεις”, έκλεινες ραντεβού με το έδαφος! Λυπάμαι, ο Alex Mercer του Prototype μου φάνηκε “πιο υπερήρωας” από τον Cole του Infamous, που έμοιαζε περισσότερο με “έφηβο X-Men που ψάχνεται”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.