Guild Wars 2: Ascalonian Catacombs Cinematic

Το πρώτο Guild Wars ήταν εξαρχής ένα διαφορετικό MMORPG, δίνοντας περισσότερη έμφαση στο PvP στοιχείο αλλά και, ταυτόχρονα, έχοντας μια εξαιρετική campaign που μπορούσε να ολοκληρωθεί ακόμη και από έναν παίκτη, μόνο του, “χωρίς παρέα” (τουλάχιστον, “ως ένα σημείο”). Βασικότερη από τις διαφορές του, όμως, ήταν το μη-συνδρομητικό μοντέλο του: ο παίκτης το αγόραζε σαν ένα “τυπικό παιχνίδι” και, από εκεί και έπειτα, μπορούσε να παίζει όσο και όποτε ήθελε, δίχως να πρέπει να καταβάλλει κάποια συνδρομή. Όταν και αν ήθελε, μπορούσε να αγοράσει το “πρόσθετο περιεχόμενο” του παιχνιδιού ως “ανεξάρτητες campaigns”, σε “ξεχωριστά πακέτα” – ακριβώς σαν “διαφορετικές περιπέτειες στον ίδιο κόσμο”, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα τυπικά μη-MMORPG παιχνίδια.

Αυτοί είναι μερικοί, μονάχα, από τους λόγους για τους οποίους περιμένουμε πώς και πώς το sequel, Guild Wars 2, που φαίνεται πως θα ακολουθήσει την ίδια λογική σε όλους τους τομείς. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει και πως θα είναι πανομοιότυπο: το νέο σύστημα χαρακτήρων του τίτλου είναι πιο προσαρμοσμένο στον… εμ… “χαρακτήρα” τους, και εκπληκτικά trailers μέχρι σήμερα έχουν δείξει, για παράδειγμα, έναν χαρακτήρα elementalist (“που εκμεταλλεύεται τα στοιχεία της φύσης”) να μπορεί να “πολεμά” χρησιμοποιώντας, για δες, τα… υπάρχοντα στοιχεία της φύσης, στον κόσμο του παιχνιδιού. Έτσι, αν κάποιος έχει ειδίκευση στα “ξόρκια με βάση το στοιχείο του νερού” θα μπορεί να εκτελεί περισσότερα/διαφορετικά ξόρκια αν, όντως, βρίσκεται κοντά σε μια πηγή νερού. Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα τέτοιο σύστημα να ενσωματώνεται σε ένα παιχνίδι – και άκρως εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς το μέγεθος του Guild Wars 2 ως project (αφού μιλάμε για MMORPG).

Αν και το νέο trailer του παιχνιδιού δεν είναι, ακριβώς, trailer, αλλά ένα από τα cinematics του (“τα ενδιάμεσα βιντεάκια”) για μια αποστολή στις κατακόμβες της Ascalon, της κεντρικής περιοχής του πρώτου τίτλου, και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί και ως “το πιο εντυπωσιακό trailer που έχουμε δει”, αξίζει μια ματιά, μόνο και μόνο για την “ζωγραφική” αισθητική του που, όντως, το κάνει να ξεχωρίζει και σε αυτόν τον τομέα από τον ανταγωνισμό. Ιδού:

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.