BioWare: Το Mass Effect 3 θα είναι το καλυτερότερο κοκκόνι που σιάξαμε ποτές! Γούτζου-γούτζου!

Όπως δήλωσε καταχαρούμενος ο υπεύθυνος Marketing (aka: “προώθηση, διαφήμιση, λέμε-τα-πάντα-για-να-πουλήσουμε-την-πραμάτεια-μας”) της BioWare, David Silverman, στο Computer And Videogames…

Quote:

Αυτή είναι σίγουρα η καλύτερη ευκαιρία μας να ξεφύγουμε από τα όρια παρουσιάζοντας ένα πραγματικό blockbuster. Και είναι ένα λογικό σημείο “εισόδου” για νέους παίκτες (σημ.: εννοεί που δεν έχουν παίξει τους δυο προηγούμενους τίτλους): τεράστια φυλή εξωγήινων ξεκινά ολοκληρωτικό πόλεμο, εσύ πρέπει να συγκεντρώσεις σε συμμαχία τις δυνάμεις του σύμπαντος για να αντεπιτεθείς και να δεις αν θα καταφέρεις να τους νικήσεις. Αυτό είναι αρκετά ξεκάθαρο. Δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι “Κάτσε, και τι έγινε με εκείνη την ερωτική σχέση που είχα;”. Είναι, ξέρεις, ποιός νοιάζεται βρε αδερφέ; Εδώ έχουμε κανονικότατο πόλεμο!

…και εδώ όσοι αγχώνονταν για το ότι η BioWare σιγά-σιγά ξεφεύγει από τα RPGs και μας δίνει arcade shooters, μπορούν να αρχίσουν να αγχώνονται περισσότερο. Τα ηρεμιστικά είναι στο δεξί τσεπάκι παιδιά.

Quote:

Ελπίζουμε για μια μεγάλη επιτυχία. Είναι το καλύτερο παιχνίδι που φτιάξαμε ποτέ στην BioWare Edmonton. Αυτά που φτιάχνουμε – κάνοντας το gameplay πιο action-adventurέ, φέρνοντας το στα ίδια επίπεδα με τους καλύτερους τίτλους δράσης που υπάρχουν σήμερα, και προσθέτωντας σε αυτό τα στοιχεία RPG που ίσως κάποιοι αναστατώθηκαν που δεν εστιάσαμε και τόσο σε αυτά στο Mass Effect 2 – πετυχαίνουν μια ισορροπία.

Και εδώ όλα θα ήταν ωραία και καλά αν ξεκίναγε από τα RPGs και κατέληγε στα RPGs (ένα-ένα τα χαπάκια, παίδες!)… Διότι ξεκινά αναφέροντας την κατηγορία των action-adventures (λέγε-με-Tomb-Raider), συνεχίζει στους τίτλους δράσης a-la Call of Duty και Vanquish και καταλήγει στο “εντάξει, και θα του χώσουμε και περισσότερα στοιχεία RPGs, γιατί μας κλαφτήκατε πριν πως τα αφαιρέσαμε”. Καταλαβαίνω λάθος; Μπά, δεν νομίζω, αφού όταν ρωτήθηκε από το CvG “αν θα έχει περισσότερο ‘βάθος’ ως RPG σε σχέση με το Mass Effect 2”, ο κ. Silverman είπε:

Quote:

Μα βέβαια! Σίγουρα! Κάναμε πολύ έρευνα σχετικά με το τι άρεσε στον κόσμο στο Mass Effect, το Mass Effect 2 αλλά και άλλα παιχνίδια – τι τους άρεσε στο Gears of War, Assasin’s Creed, Halo, Call of Duty αλλά και σε μπόλικα RPGs.

ΕΝΑ-ΕΝΑ είπαμε τα χαπάκια!

Quote:

Ψάξαμε αυτά τα παιχνίδια για να δούμε τι είχε απήχηση και τι όχι. Από τη μια, δεν θέλουμε να πέσουμε στην τρύπα των RPGs, με τον Shepard να αρχίσει να ρίχνει ζάρια, αλλά από την άλλη δεν θέλουμε να αγνοήσουμε αυτήν την γαματοσύνη (σημ.: αν κανείς σκέφτεται καλύτερη απόδοση του “coolness” ας αφήσει σχετικό σχόλιο ;-) ) όπου οι άνθρωποι μπορούν να προσαρμόσουν τμήματα του χαρακτήρα τους ώστε να τους κάνουμε να νιώθουν πως είναι οι ίδιοι μέσα στην περιπέτεια. Το εκμεταλλευόμαστε στο έπακρο, αυτό, στο Mass Effect 3

…και με αυτό, μάλλον γνωρίζουμε από τώρα πως έχουν πέσει “τίτλοι τέλους” στην… RPGοσύνη (ορίστε, δημιούργησα και λεξούλα) του Mass Effect. Τα “στοιχεία RPG” είναι “πρόσθετα” στην “αντάξια τίτλων όπως τα Call of Duty, Gears of War και Assassin’s Creed” δράση, με στόχο “να κάνουν τους παίκτες να νιώθουν πως βρίσκονται μέσα στην περιπέτεια”. Με άλλα λόγια, μάλλον λιγότερη έμφαση σε πραγματικά “στοιχεία RPG” (πως λέμε ο χαρακτήρας “να έχει άλλη class”, να είναι πολεμιστής, μάγος, tech-guru, whatever) και περισσότερη σε “ούυυ, έχει και ροζουλιί στολιή! Με φωσφοριζέ μικραμουπόνια! Σα πάρω δυο!”. Τι χαρά.

Source:

“This is definitely the best chance we have in the series to really break out and go truly blockbuster,” BioWare marketing boss David Silverman told CVG.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.