Assassin’s Creed: Embers και το τέλος του Ezio;

Ναι, το επερχόμενο Assassin’s Creed: Revelations θα είναι “η κατάληξη της τριλογίας του Ezio”, ενώ, από ό,τι λέγεται, θα ολοκληρώσει και την ιστορία του Altair, του πρωταγωνιστή του πρώτου τίτλου της διάσημης, πια, σειράς παιχνιδιών scifi δράσης/stealth της Ubisoft. Η ίδια η Ubi, όμως, φαίνεται να έχει τόσες ιστορίες να πει, που δεν ξέρει… που να τις χωρέσει! Πώς βλέπαμε “παράλληλες ιστορίες” των χαρακτήρων της στις “μικρές” κονσόλες, στα PSP-DS, παράλληλα με τις “μεγάλες” κυκλοφορίες της σειράς σε PC-PS3-Xbox360; Πώς κυκλοφόρησε την αρχή της ιστορίας του Ezio σαν… mini-movie στο YouTube; Με τον ίδιο τρόπο, από ό,τι φαίνεται, θα κυκλοφορήσει το πραγματικό τέλος της ιστορίας του Ezio σαν… mini machinima movie!

note

Machinima: Συνδυασμός των λέξεων machine και cinema, προσδιορίζει ένα νέο “μέσο ψυχαγωγίας” που ακόμη δεν έχει καθιερωθεί: τις “ταινίες” που “προβάλλονται” μέσω των… “μηχανών” των παιχνιδιών! Ενώ στον “παραδοσιακό cinema” έχουμε το σκηνοθέτη να “στήνει” τους πραγματικούς ηθοποιούς σε πραγματικούς χώρους ή σκηνικά, με πραγματικό φωτισμό και πραγματικές κάμερες, στο Machinima ο δημιουργός μιας τέτοιας “ταινίας” την “στήνει” εξ’ ολοκλήρου “μέσα” σε ένα παιχνίδι, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία με τα οποία κανονικά θα σχεδίαζε πίστες και χαρακτήρες για αυτό. Ουσιαστικά, αντί να “φτιάχνει διαδραστικές πίστες” κανείς για ένα παιχνίδι, με τα εργαλεία που έχουν δημιουργηθεί για αυτό το σκοπό, τα εκμεταλλεύεται για να παρουσιάσει μη-διαδραστικές “ταινίες”.

Αν και το ίδιο το βιντεάκι μοιάζει με μια τυπική animated ταινία, τουλάχιστον, κρίνοντας από το trailer που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα, μαντεύω πως ναι, θα είναι αυτό που λέμε machinima. Αν προσέξετε την εμφάνιση του, μοιάζει με ένα πιο λεπτομερές Assassin’s Creed στο οποίο έχει “πέσει” ένα “καρτουνίστικο” φίλτρο. Και, εξάλλου, γιατί να καθίσουν οι animators να “σχεδιάζουν στο χέρι” ή να επενδύουν σε χρονοβόρρο rendering όταν θα μπορούσαν να ακολουθήσουν την οδό του machinima, και ειδικά αφού έχουν στη διάθεση τους μια “μηχανή” που… “παίζουν στα δάχτυλα”;

Ίσως, όμως, η ακόμη πιο ενδιαφέρουσα είδηση που μπορούμε να… μαντέψουμε από την ανακοίνωση του Embers είναι πως η Ubi φαίνεται να “επεκτείνεται” και στο χώρο των ταινιών. Ήδη η Rockstar (των Grand Theft Auto) έχει παράσχει μια ταινία (το The Football Factory) και λέγεται πως θα δημιουργήσει και δική της κινηματογραφική εταιρεία. Τι εμποδίζει την Ubisoft από το να κάνει το ίδιο, αρχίζοντας με animated σειρές -π.χ. εκμεταλλευόμενη τις σύγχρονες engines των τίτλων της για να δημιουργήσει παιδικές σειρές με χαρακτήρες όπως ο Rayman- πριν επεκταθεί σε πλήρεις, κανονικότατες ταινίες, παραπλήσιες της “εισαγωγής” στο Assassin’s Creed 2; Χμμμ… :-)

Source:

There’s a slick-looking animated short called Assassin’s Creed Embers set to launch alongside the upcoming Assassin’s Creed Revelations. Ubisoft says the film “expands on the final chapter of the life of master assassin Ezio Auditore.” (It does not, as you might suspect, involve online dating.)

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.