Σημαντικές αναβαθμίσεις για το Steam

Η δημοφιλέστερη πλατφόρμα “ψηφιακής διάδοσης” παιχνιδιών και σχετικού περιεχόμενου, αλλά και δίκτυο multiplayer gaming, και social community για gamers, και, και, και… δηλαδή, το γνωστό Steam της Valve, δέχτηκε σημαντικές αναβαθμίσεις, που θα βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία των χρηστών του. Έμφαση, φυσικά, δίνεται στις αυξημένες ταχύτητες μεταφοράς αλλά και στην μεγαλύτερη “σταθερότητα” αυτών.

Οι αναβαθμίσεις αφορούν σε πρώτη φάση την υποδομή της ίδιας της Valve, κάτι που θα της επιτρέψει να ανταπεξέλθει σε μελλοντικά “spikes”, σε “απότομες αυξήσεις” της χρήσης του Steam, όπως συνέβη πριν λίγες ημέρες, που είχε εκπτώσεις τίτλων σε αυτό (ναι, ναι, η… μαζική επίθεση επίδοξων αγοραστών σχεδόν “έριξε” την υπηρεσία). Σημαντική αλλαγή, όμως, θα δεχτεί και ο client της υπηρεσίας, μέσω νέας δυνατότητας Client Code.

Ουσιαστικά, όταν κανείς κατεβάζει ένα update για ένα παιχνίδι και, αργότερα, ένα άλλο, και ένα ακόμη, κάθε φορά κατεβάζει και πολλά κοινά στοιχεία ανάμεσα τους. Το αναβαθμισμένο Steam θα υποστηρίζει το κατέβασμα μόνο των “διαφορών” ανάμεσα στα νεότερα και τα παλαιότερα αρχεία, και μετά θα “κάνει patch” τα παλαιότερα με “τις διαφορές” που έχουν “σε σχέση με τις νέες εκδόσεις”, ώστε να “εξελίσσονται/μεταλλάσσονται” σε αυτές. Σημειώνεται πως αυτό δεν είναι κάτι νέο ή πρωτότυπο, αλλά μια μέθοδος που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην ψηφιακή διάθεση “νέων εκδόσεων” πολλών εφαρμογών και παιχνιδιών.

Τα παραπάνω, σε συνδυασμό, θα οδηγήσουν σε πραγματικά γρηγορότερη και σταθερότερη λειτουργία της υπηρεσίας – αλλά, το τονίζουμε, κυρίως όσον αφορά στη λήψη νέων τίτλων και updates, και όχι στο multiplayer κομμάτι ή στη “γενικότερη εμπειρία χρήσης” της πλατφόρμας.

Source:

Only a week after Steam was brought to its knees by a massive sale, many downloads trickling down the tubes at dial-up speeds, Valve has unveiled a new “Content System” that it’s hoped will not just improve download speeds on the service, but make post-release support easier on users as well.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.