12.500 υπολογιστικοί πυρήνες για τη δημιουργία του Cars 2

Θαυμάζω πραγματικά τις ταινίες κινουμένων σχεδίων που χρησιμοποιούν CGI και ωθούν μπροστά την τεχνολογία του animation. μόλις μαθαίνουμε ότι για τις ανάγκες της ταινίας Cars 2, χρειάστηκε μια render farm αποτελούμενη από 12.500 υπολογιστικούς πυρήνες και πως ακόμη και αυτό το εκπληκτικό σύστημα μπόρεσε να σχηματίσει κάθε καρέ της ταινίας μέσα σε 11,5 ώρες, κατά μέσο όρο. Μου φαίνεται πολύς χρόνος για ένα κα μοναδικό καρέ, αλλά ποιος ξέρει πόσα δεδομένα ήθελαν να συμπεριλάβουν οι δημιουργοί του, πόσα εφέ και άλλους αλγόριθμους φυσικών μοντέλων ήθελαν να συμπεριλάβουν! Πραγματικά, άξιο συγχαρητηρίων!

Source:

As usual, Pixar is pushing boundaries when it comes to the CGI in Cars 2. Making the film required a render farm containing 12,500 CPU cores. And on average, it took 11.5 hours to render a single frame.

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.