Crysis 2 με DirectX 11 στις 27 Ιουνίου

Δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα περισσότερο, έτσι; Αυτοί που περίμεναν πώς και πώς την είδηση, κατάλαβαν ήδη από τον τίτλο περί τίνος πρόκειται. Οι υπόλοιποι… well, ας κάνουμε ένα μικρό flashback.

Κάποια χρόνια πριν, η Crytek κυκλοφόρησε το Farcry, κάνοντας δυναμική είσοδο στο χώρο του gaming. Αν και ήταν το πρώτο της παιχνίδι, “έβαζε τα γυαλιά” στους περισσότερους ανταγωνιστικούς τίτλους, και η δημιουργός του εκτοξεύτηκε στο ίδιο επίπεδο status με μεγαθήρια του χώρου, όπως η id Software και η EPIC Games. Πέρα από το gameplay, το design, το σενάριο, τη δράση, τη “λογικη” του τίτλου, περισσότερο από όλα έλαμπε η τεχνική αρτιότητα του – και η τρομερά εντυπωσιακή “μηχανή” του.

Λίγα χρόνια μετά, η Crytek επιβεβαίωσε πως η επιτυχία της δεν ήταν τυχαία και δικαιολογημένα θεωρούταν μια από τις κορυφαίες εταιρείες, κυκλοφορώντας το Crysis. Και σε αυτό ίσχυε ό,τι και στο Farcry, μόνο που εδώ η τεχνολογία της “μηχανής” του ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακή – ο ανταγωνισμός, αλλά και τα PCs, χρειάστηκαν περίπου 3 χρόνια μέχρι να προφτάσουν την Crytek!

Σε αυτό το διάστημα, η Crytek φάνηκε να “αλλάζει λογική”, και κυκλοφόρησε την πρώτη της “αρπαχτή”: το Crysis: Warhead, που ήταν ένα “Crysis 1.5” με μικρές τροποποιήσεις. Καλό ήταν, αλλά όχι και “το επόμενο μεγάλο βήμα” από την εταιρεία.

Και πριν λίγο καιρό, η Crytek επέστρεψε με το Crysis 2. Μόνο που εκεί που όλοι περίμεναν πως, όπως και οι προηγούμενοι τίτλοι της, θα “έσπρωχνε τον πήχυ” ψηλότερα από ό,τι θα μπορούσαμε να φανταστούμε, το Crysis 2 ήταν η… συνέχεια της “αρπαχτής” που είχε κάνει η Crytek με το Crysis: Warhead. Όχι πως το Crysis 2 είναι κακό παιχνίδι, το αντίθετο: απλά, η Crytek έβαλε σε προτεραιότητα “τα έσοδα” από ό,τι “το να πουλήσει μούρη” -κάτι λογικότατο- και έδωσε ίση σημασία στην ανάπτυξη του τίτλου για Xbox 360 και PS3. Και αυτά δεν είναι και αυτό που θα λέγαμε “η κόψη της τεχνολογίας”.

Έτσι, “έμεινε πίσω” και η προσπάθεια της στα PC, και το Crysis 2 έτρεχε σε… DirectX 9, δηλαδή, τεχνολογία περίπου 4 ετών, που είχαμε και στα… Windows XP! Η Crytek μέχρι πρόσφατα αμφιταλλαντευόταν ανάμεσα στο αν θα διαθέσει ένα update για το παιχνίδι ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα σύγχρονα PCs, με υποστήριξη DirectX 11, αλλά τελικά το αποφάσισε – και έδωσε και ημερομηνία. Το Crysis 2 θα αποκτήσει ένα patch στις 27 Ιουνίου, που θα αναβαθμίζει την ποιότητα των textures του και θα υποστηρίζει DirectX 11 – φυσικά, στα PCs που τα υποστηρίζουν. Και, επιτέλους, όπως και ο πρόγονος του, το πρώτο Crysis, ίσως γίνει ο τίτλος που θα… ξεζουμίζει τα PCs μας για τα επόμενα 3 χρόνια!

Source:

Crytek announced a new “package” for Crysis 2 that will add compatibility with DirectX 11, which should improve the graphics significantly for people who are desperately looking for specific improvements that they know DirectX 11 can provide, and improve the graphics a little for everyone else too. A high-resolution texture pack will be available at the same time.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.