George Lucas: ασχολούμαστε εδώ και χρόνια με το 3D

Ως γνωστόν, ο George Lucas ετοιμάζει μια νέα, “remastered” εκδοχή των Star Wars, που θα δούμε στο πολύ κοντινό μέλλον. Δυστυχώς, θα τα δούμε με την “λογική” σειρά τους, και όχι με αυτή της κυκλοφορίας τους – δηλαδή, πρώτα θα δούμε το ανεκδιήγητο Episode 1, μετά το 2 μέχρι να φτάσουμε στο 6.

Θέλωντας να καθησυχάσει όσους “γίνονται Hulk” και μόνο στο άκουσμα της μετατροπής των 2D ταινιών σε 3D (διαδικασία που 99,99% οδηγεί σε εντελώς “καρτουνίστικο” αποτέλεσμα), ο κ. Lucas έσπευσε να εξηγήσει πως…

Quote:

Αρχίσαμε να ασχολούμαστε με το θέμα του 3D πολύ καιρό πριν. Δουλέψαμε για χρόνια και χρόνια μέχρι να `χτίσουμε` μια ομάδα ανθρώπων που θα μπορούσαν να το κάνουν αρκετά οικονομικά και σε λογικό χρονικό πλαίσιο. Αυτό το καταφέραμε μόλις πρόσφατα. Είχαμε την Industrial Light and Magic να εποπτεύεται του όλου θέματος. Έχουν οικειότητα με αυτό. Το πρόβλημα είναι πως οι άνθρωποι που ολοκληρώνουν τη μετατροπή δεν γνωρίζουν πώς έμοιαζαν τα σκηνικά, ή που βρίσκονταν οι άνθρωποι. Αυτά είναι σημαντικά θέματα. Καταφέραμε να έχουμε ανθρώπους που βρίσκονταν εκεί, που γνώριζαν πού βρίσκονταν στο σκηνικό οι ηθοποιοί, που είναι ειδήμονες (αυτής) της τεχνολογίας.

…και ακόμη και έτσι, το αποτέλεσμα θα είναι μα-καμία-σχέση-με-το-κανονικό-3D. Ο λόγος; Όταν “γυρνάς 3D” με δυο κάμερες, η διαφορά γωνίας ανάμεσα τους επιτρέπει σε καθεμιά να δείχνει λίγο διαφορετική εικόνα. Μια για κάθε μάτι. Όταν έχεις μια 2D εικόνα, και προσπαθείς να τη μετατρέψεις σε 3D, δεν έχεις την “πρόσθετη πληροφορία” που θα σου παρείχαν δυο κάμερες. Δεν θα έχεις δυο εικόνες που η μια θα δείχνει “λίγο πιο αριστερά” και η άλλη “λίγο πιο δεξιά”. Έχεις ΜΙΑ εικόνα, την οποία μπορείς μόνο να… κόψεις με τη λογική της “χαρτοκοπτικής”, να “ξεκολήσεις” τους ηθοποιούς, κάποια έπιπλα κ.λπ. και να τα βάλεις σε “σειρά επιπέδων προς το βάθος”. Το αποτέλεσμα είναι αντίστοιχο του… Καραγκιόζη, του Ευγένιου Σπαθάρη, αλλά “με πραγματικά animations ηθοποιών” αντί για… ζωγραφιστό Χατζιαβάτη.

Source:

Star Wars director George Lucas has been speaking about his upcoming plans to remaster his space opera in 3D, explaining that his team at Industrial Light And Magic have been working on 3D conversion for a long time.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.