“Ψήνεται” sequel του Alan Wake;

Τελικά, αυτό το LinkedIn είναι η… καταστροφή της εχεμύθειας και του “απορρήτου” των εταιρειών! Για άλλη μια φορά ένα “μαντάτο” διαρρέει μέσω αυτού, λόγω μιας βεβιασμένης κίνησης ενός χρήστη του. Σε αυτή την περίπτωση, μια καλλιτέχνιδα, η Althea Suarez Gata, προσέθεσε στο βιογραφικό της πως “εργάζεται στα cinematics του Alan Wake 2” – ή κάτι παραπλήσιο, αφού γοργά-γοργά η συγκεκριμένη αναφορά… έκανε φτερά! Αρκετοί, όμως, πρόλαβαν να τη δουν και… Τσούπ! Ορίστε η είδηση!

Ούτως ή άλλως, βέβαια, ήταν γνωστό πως η Remedy ήθελε να συνεχίσει την ιστορία του Alan Wake. Οι ίδιοι είχαν αναφέρει πως ο κόσμος του παιχνιδιού έχει σχεδιαστεί για να συμπεριλάβει περισσότερους τίτλους, και πως αυτό που είδαμε στον πρώτο τίτλο ήταν μονάχα η αρχή της ιστορίας. Αξίζει να θυμίσουμε και πως η Remedy “ξεπούλησε” τον βασικό χαρακτήρα της -και τη σειρά τίτλων που την έκανε γνωστή- Max Payne στη Rockstar Games, ενώ είχε αφοσιωθεί απόλυτα στο Alan Wake για περίπου… έξι χρόνια! Θα ήταν κρίμα αν δεν της δινόταν ευκαιρία να συνέχιζε αυτό που ξεκίνησε.

Από την άλλη, βέβαια, είναι και κάπως περίεργο, αφού το πρώτο Alan Wake “μπήκε μέσα” και δεν κατάφερε να πουλήσει όσο προσδοκούσαν Remedy και Microsoft. Ίσως αν η Microsoft δεν είχε κάνει τη βλακεία να περιορίσει, τελικά, τον τίτλο ως “αποκλειστικό του Xbox360”, ενώ αρχικά τον είχε διαφημίσει ως “τον πρώτο τίτλο που εκμεταλλεύεται απόλυτα τα DirectX 10 στο PC”, να είχε περισσότερες ελπίδες.

Ody's thoughts

Πραγματικά λάτρεψα το Alan Wake, ένα από τα λίγα παιχνίδια που -παρά τα όποια μειονεκτήματα του- κατάφερε να ξεχωρίσει από τον… σωρό των “τυπικών τίτλων” της εποχής μας χάρη στο “πιο ψαγμένο” σενάριο του. Θεωρώ πως ήταν ένας από τους λίγους “πραγματικά ενήλικους” τίτλους, όπου το “ενήλικος” σημαίνει “σέβομαι τον παίκτη/θεατή και παρουσιάζω μια ιστορία της προκοπής, με καλή δράση και εξέλιξη”, και όχι στην κλασσική βλακεία “ενήλικος=αίμα, ημίγυμνες γυναίκες και άντρες με ασυμμετρα σώματα, άμυαλη βία”. Εξακολουθώ να απορώ γιατί δεν γνώρισε αρκετή επιτυχία. Ήταν που δεν προβλήθηκε αρκετά; Που “ήταν περίεργο το σενάριο του”; Που ως δράση έμοιαζε (οπτικά και επιφανειακά) με ένα “Gears of War” με λιγότερο… “ματσό” πρωταγωνιστή;

Source:

Released to great reviews but poor sales, it has always been uncertain if Remedy Entertainment’s 2010 survival horror title Alan Wake would get a sequel.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Anonymous

    Γιατί; Τί κακό έχουν το αίμα, οι ημίγυμνες γυναίκες και άντρες με ασυμμετρα σώματα και η άμυαλη βία; Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν σου άρεσε και το Machete!

  • Anonymous

    Σταμάτα! Μου χαλάς την ρομαντική προσέγγιση όσον αφορά στο σενάριο και τη δομή του τίτλου! Κακιά! Ακούς εκεί!

    Σοβαρά τώρα, ναι ρε παιδί μου, κορυφή και το Μachette (και ποτέ δεν είπα όχι για όσα αναφέρεις), αλλά φαντάσου έναν κόσμο όπου βλέπεις ΜΟΝΟ το Machette και τα παραπλήσια, πάλι και πάλι, κάθε μέρα. Ακόμη και αν σου αρέσει αυτό, ε, ανάθεμα, θα εκτιμήσεις το “κάτι διαφορετικό”. Σε ένα χάος από Ράμπο και Κόναν, ένα Dirty Dancing, μόνο του, ακόμη και αν τελικά ΔΕΝ σου αρέσει, οπως και να το κάνουμε, “ξεχωρίζει” σαν το γάλα μεσ’ στη μύγα – ή κάπως έτσι.

    Ε, το Alan Wake ήταν… Εμ… Εργκ… Εεε… Το… Εεε… Το Dirty Dancing του σύγχρονου gaming. Και τώρα, που συνειδητοποίησα “τι έγραψα”, πάω να αυτομαστιγωθώ. Συγνώμη, μεγάλε Μπάαλ… Δεν θα το ξανακάνω…