Η Electronic Arts επιδεικνύει την PIE του FIFA 12

Η PIE, κατά κόσμον “Player Impact Engine” του νέου FIFA, είναι το κομμάτι κώδικα, η “μηχανή” που αναλαμβάνει να ελέγχει το πώς… συγκρούωνται μεταξύ τους οι παίκτες στα virtual γήπεδα του παιχνιδιού. Έτσι, τα τάκλιν, τα φάουλ, οι όποιες… πτώσεις και κατρακύλες απεικονίζονται με απόλυτο ρεαλισμό επί της οθόνης. Και η Electronic Arts δεν θα μπορούσε να μην παρουσιάσει ένα trailer για να… επιδείξει τα κατορθώματα της. Να, σαν αυτό:

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.