Η Electronic Arts επιδεικνύει την PIE του FIFA 12

Η PIE, κατά κόσμον “Player Impact Engine” του νέου FIFA, είναι το κομμάτι κώδικα, η “μηχανή” που αναλαμβάνει να ελέγχει το πώς… συγκρούωνται μεταξύ τους οι παίκτες στα virtual γήπεδα του παιχνιδιού. Έτσι, τα τάκλιν, τα φάουλ, οι όποιες… πτώσεις και κατρακύλες απεικονίζονται με απόλυτο ρεαλισμό επί της οθόνης. Και η Electronic Arts δεν θα μπορούσε να μην παρουσιάσει ένα trailer για να… επιδείξει τα κατορθώματα της. Να, σαν αυτό:

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Sion

    Καλά το τελευταίο “ποδοσφαιράκι” που έπαιξα ήταν το Fifa 98!!!

  • Anonymous

    Απορώ με την EA Sports, που δεν έχει καταφέρει να φτάσει σε ανάλογο επίπεδο με το NBA Live, το οποίο κατέστρεψε, αντί να το βελτιώσει με το NBA Elite. Καλά, δεν επικοινωνούν καθόλου τα studios και οι ομάδες της EA μεταξύ τους; Όχι ότι με χαλάει το εκπληκτικό NBA 2K, αλλά είναι δυνατόν να έχουμε μείνει με 1 (ολογράφως ΕΝΑ) παιχνίδι μπάσκετ;;;;

  • Nousou

    Απ’ ότι είχα διαβάσει κάπου, το Battlefield 3 χρησιμοποιεί την animation engine του FIFA 11 ή έχει βασιστεί σε αυτή, αν δεν κάνω λάθος.

     Όπως και να χει, το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!