Ξεκίνησε η ανάπτυξη του Thief 4

Καθώς ολοκληρώνεται η ανάπτυξη του Deus Ex: Human Revolution, το ίδιο studio “ανασκουμπώνεται” επιταγχύνοντας την ανάπτυξη του εξίσου πολυαναμενόμενου νέου sequel της επίσης πολυαγαπημένης σειράς Thief. Ναι, για όσους δεν το γνώριζαν, η Ubisoft/Eidos έχει καταφέρει να “καβατζώσει” καί τις δυο αυτές σειρές “εναλλακτικής δράσης” που κατάφεραν εξαρχής να ξεχωρίσουν μέσα στον… συρφετό των τυπικότατων “είμαι-ούγκα-κομμάντο-με-ούπλα”.

Σύμφωνα με τον art director του Deus Ex: Human Revolution, Jonathan Jacques-Belletete, η ομάδα του σχεδόν “έφαγε έξωση” από το χώρο όπου εργαζόταν, καθώς τη θέση της πήρε η ομάδα του νέου Thief 4, η οποία επεκτείνεται σημαντικά. Όπως είπε:

Quote:

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, όλοι οι διευθυντές του Deus Ex κάθονταν στο ίδιο “σημείο”, με τόνους concept art και design papers στους τοίχους τους … τη μέρα που πήγαμε να τα κατεβάσουμε, οι διευθυντές του Thief 4 κάθονταν στις θέσεις μας. Ήταν μια παράξενη μέρα…

…εμ… Ναι. Όπως και να έχει, αγαπητέ κ. Belletete, η ουσία είναι μια και ο μπακλαβάς γωνία: ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ THIEF 4! ΓΙΟΥΧΟΥΥυυΥ! Ο Garrett θα επιστρέψει!

…ή μήπως, όχι; Από ό,τι φαίνεται, όντως θα δούμε έναν τίτλο αντάξιο των προηγούμενων, αφού αμφότερες οι Ubisoft/Eidos “το έχουν πάρει ζεστά το θέμα”. Αν, όμως, θέλει κανείς να το δει αρνητικά, μπορεί. Γιατί; Πρόσθετο info: το γνωρίζατε πως είχε αρχίσει και στο παρελθόν η ανάπτυξη του Thief 4, από τη Looking Glass, που μας έδωσε και τους προηγούμενους τίτλους, πριν το studio χρεοκωπήσει; Απλά, έμειναν “στη φάση του αρχικού concept και design”. Και ανάμεσα στις ιδέες που “έπαιζαν”, ήταν και:

  • Να αλλάξει ο πρωταγωνιστής (αφού “η τριλογία είχε κλείσει”)
  • Ο τίτλος να είναι σύγχρονος ή μελλοντολογικός, αντίθετα με τη steampunk προσέγγιση των προηγούμενων τίτλων.
  • Να υπάρχει περισσότερη δράση.

…και αφού, από ό,τι γνωρίζω, η νέα ομάδα του Thief 4 είχε ειπωθεί πως θα έχει επαφή και με μέλη της παλαιάς, “για να είναι πιστή στην παράδοση και τις αξίες των κλάσσικών τίτλων που ήξεραν από καλό λάδι”, κ.λπ. – κ.λπ., τίποτα δεν αποκλείει να υϊοθετήσει παραπλήσια προσέγγιση με αυτή που ήθελε να ακολουθήσει η Looking Glass. Ή, το χειρότερο, να δοκιμάσει να τα κάνει όλα μαζί: να βγάλει ένα μελλοντολογικό stealth τίτλο με έντονη δράση και πρωταγωνιστή μια ημίγυμνη τύπισσα. Ναι. Αυτό θα ήταν Thief. Ναι, ναι…

Ody's thoughts

(…αν και δεν είπα και πως “δεν θα το έπαιζα”!)

Source:

Many large videogame studios have multiple projects going on at any given moment, but – as with any office – space is usually a premium. Naturally, you want all your designers and producers in one spot to make communication easier, and they need to be able to zip on over to the artists and programmers when they need something.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.