To Firefox θα κόβει τις στοχευμένες διαφημίσεις

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ανάγκη για μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικότητας στο Internet, προσκρούει με τις απαιτήσεις εταιρειών και providers να κάνουν πιο μαζική και στοχευμένη τη διαφήμιση στο Web. Εκείνο που είναι βέβαιο είναι πως η Mozilla, δημιουργός εταιρεία του Firefox browser, επιθυμεί να προσθέσει τη δυνατότητα επιλογής παρεμπόδισης των στοχευμένων διαφημίσεων, οι οποίες προβάλλονται ανάλογα με το ιστορικό των HTTP sites που έχει επισκεφθεί ο χρήστης. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις ονομάζονται “behavioral Ads” δηλαδή διαφημίσεις που βασίζονται στη “συμπεριφορά” με την οποία σερφάρει ο χρήστης, αποκαλύπτοναςτο περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει. Προσωπικά αρχίζω και βρίσκω πολύ ενοχλητικό το φαινόμενο των διαφημίσεων που κατακλύζουν το web, όχι μόνο στο desktop αλλά και στα smartphones πλέον, αλλά από την άλλη πλευρά πρόκειται για μια πραγματικότητα, με την οποία θα πρέπει να συμβιβαστούμε με τον έναν ή άλλον τρόπο. Υποθέτω ότι η Google δεν θα είναι ιδιαίτερα δεκτική σε κάθε προοπτική αποκοπής διαφήμισης, καθώς πρόκειται για μια εξαιρετικά προσοδοφόρο επιχείρηση για την ίδια.

Source:

Mozilla, the developer of the Firefox browser, is working a feature that will allow users to opt-out of online behavioral advertising.

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.