$30 εκατομμύρια στην Kabam για δημιουργία “hardcore social games”

Έχετε βαρεθεί να βλέπετε “παιχνίδια” όπως το Farmville και τα παραπλήσια απλοϊκά “πες-με-παιχνίδι-να-μην-ζηλεύω” να έχουν κατακλύσει τα social networks όπου συχνάζετε; Έχετε κουραστεί να χάνετε κάθε πέντε λεπτά το έτερον ήμισυ επειδή “έχει να ποτίσει τα ραπανάκια”; Αναρωτιέστε γιατί δεν σκέφτηκε κανείς να βγάλει παραπλήσια παιχνίδια με “κοινωνικές προεκτάσεις” (είπαμε, “social”), που να απευθύνονται περισσότερο στους “πιο έμπειρους και απαιτητικούς gamers”, λίγο πριν φορτώσετε για άλλη μια φορά απηυδησμένος το μοναχικό Dead Space; Μη φοβάστε – η Kabam είναι εδώ. Και όχι μόνο “είναι εδώ”, αλλά μόλις “τσίμπησε” και $30.000.000 ακριβώς για αυτό το σκοπό.

Η εταιρεία ειδικεύεται σε social games σαν το προαναφερθέν, και μπορεί να χαρακτηριστεί ως ανταγωνίστρια των γνωστότερων Zynga και Playfish. Εκεί που, όμως, “ο απλός κοσμάκης” παίζει φανατικά το Angry Birds (που δεν λέω, καλό είναι, αλλά… εμ…), η Kabam θα εστιάσει την προσοχή της στην ανάπτυξη πληρέστερων τίτλων, που θα απευθύνονται σχεδόν αποκλειστικά στους hardcore gamers (κοινώς, “σε παιχνίδια που αν τα έβλεπαν όσοι παίζουν Farmville, μπορεί και να ανατιναζόταν ο εγκέφαλος τους”).

Η Kabam έχει ήδη δημιουργήσει τρια παιχνίδια για το Facebook, τα Kingdoms of Camelot, Dragons of Atlantis και Glory of Rome (για δες ρε παιδί μου, τι σύμπτωσις, όλα έχουν ονόματα με τρεις λέξεις!), με το πρώτο από αυτά να έχει 6.1 εκατομμύρια ενεργούς παίκτες ανά μήνα και 700.000 ενεργούς παίκτες ανά ημέρα.

Εντάξει, μπορεί να μην “είναι Dead Space”, αλλά οι τίτλοι της Kabam είναι σίγουρα “πιο hardcore” από το Farmville και τα παραπλήσια, ενώ εστιάζουν στο στοιχείο του PvP και τις μάχες. Η εταιρεία πιθανότατα θα επενδύσει τα χρήματα που “τσίμπησε” σε καλύτερους servers, αφού ο υπολογισμός των πολύπλοκων σετ παραμέτρων των “πιο εξελιγμένων από τον ανταγωνισμό” τίτλων της είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, αλλά και, φυσικά, στην ανάπτυξη νέων τίτλων.

Όπως και να έχει, βέβαια, μάλλον οι τίτλοι της δεν θα αντικαταστήσουν πλήρως τα “δικά μας” hardcore games, στα οποία “λυώνουμε” σε PCs και κονσόλες. Ίσως, όμως, κάποια από αυτά να καταφέρουν να μας πείσουν να αφιερώσουμε λίγα λεπτά (ή και… ωρίτσες) κάνοντας κάτι που οι περισσότεροι… σνομπάραμε μέχρι σήμερα: παίζοντας στο Facebook!

Source:

Kabam currently has three Facebook games on the market: Kingdoms of Camelot, Dragons of Atlantis, Glory of Rome and SI Fantasy Football. Kings of Camelot is by far the company’s most popular game, boasting 6.1 million monthly active users and 700,000 daily active users. The social gaming company has about 7.5 million monthly active users across its entire network.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.