Crytek: το Crysis 2 θα έχει 3D επιπέδου Avatar


Σε συνέντευξη του στο Edge, ο “χερ κουμαντάτ” της Crytek, Cevat Yerli, δηλωσε πως “το Crysis θα βρίσκεται στα επίπεδα του Avatar οσον αφορά στο 3D”. Σύμφωνα με τον ίδιο, James Cameron χιμσέλφ παρακαλώ είδε “εν δράσει” το Crysis 2 και είπε πως “του άρεσε”, και έτσι, έχουμε και την… Επίσημη Στάμπα Επικύρωσης Του Άρχοντα Του 3D. Λέτε να μας εντυπωσιάσει;

Να υπενθυμίσω, βέβαια, πως ΔΕΝ είναι δύσκολο “να κάνεις μια ταινία 3D”, ενώ είναι ακόμη ευκολότερο με τα παιχνίδια (και μην ακούτε τις βλακείες που λένε άλλοι, ακόμη και game developers -να, όπως ο κύριος Yerli- αφού αρκεί να κάνεις render 2 φορές το κάθε καρέ του παιχνιδιού με ελάχιστα διφορετική γωνία κάμερας).

Το 3D στις ταινίες να έχει αποκτήσει κακή φήμη, αλλά αυτό οφείλεται σε κάποια films που το εκμεταλλεύονται αποκλειστικά και μόνο για ανόητα εφέ (“δες για 73η φορά το τσεκούρι να σου έρχεται στη μούρη! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΟΥ!”), ή να έχουν μετατραπεί από δισδιάστατες σε τρισδιάστατες (μέσω επεξεργασίας που ΔΕΝ μπορεί να αναπλάσει το βάθος, αλλά τοποθετεί τους χαρακτήρες και τα αντικείμενα “σε διαφορετικά επίπεδα” – με αποτέλεσμα να μοιάζει με το… South Park). Το σωστό 3D στον κινηματογράφο, και το ίδιο ακριβώς στα παιχνίδια, αποτελείται από “δυο κάμερες σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, χωρίς zoom και απότομες κινήσεις που αποπροσανατολίζουν το βλέμμα”.

Γιατί τα γράφουμε όλα αυτά; Για να φανεί πως τα “σχεδιάσαμε ένα project ειδικά για στερεοσκοπικό 3D – και ξεκινήσαμε την ανάπτυξη του πριν περίπου δυόμιση χρόνια” που αναφέρει παράλληλα με τα παραπάνω ο κύριος Yerli, και “έτσι, έχουμε κάνει πολύ έρευνα στις 3D εμπειρίες, το UI και τα συμπράγκαλα. Και πολλές από αυτές τις γνώσεις μας, έχουν τώρα μεταφερθεί στην εμπειρί του Crysis 2 3D” είναι… αερολογίες, “συνεντευξιακοί” τρόποι “να εντυπωσιαστούν οι άσχετοι” από το “βάλαμε και δεύτερη κάμερα στο παιχνίδι να δείχνει παράλληλα με την πρώτη”.

Source:

Speaking in the latest issue of Edge magazine – which is with subscribers today and in shops from January 18 – Yerli said Crysis 2 will offer “a super-high-end 3D experience on all formats”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.