Το Move είναι “μια χαρά’ και “δεν χρειάζεται αλλαγές”

…τουλάχιστον, σύμφωνα με την ίδια τη Sony, και συγκεκριμένα, τον software engineer και σχεδιαστή του Move, Anton Mikhailov, που ανέφερε πως θα μπορούσε, αν ήθελε και αν χρειαζόταν, να αυξήσει τη “λεπτομέρεια” του. Ήδη όμως, από ότι λέει (και μάλλον πιστεύουν και οι περισσότεροι κάτοχοι του), το Move είναι “μια χαρά”, και δεν χρειάζεται περισσότερη λεπτομέρεια στην αναγνώριση των κινήσεων των παικτών.

Ως απόδειξη έφερε το table tennis που περιλαμβάνεται στο Sports Champions, στο οποίο μπορεί κανείς να απενεργοποιήσει τη λειτουργία “υποβοήθησης” του τίτλου, επιλέγοντας το “expert” επίπεδο δυσκολίας, έχοντας σχεδόν 1:1 αντιστοίχιση των κινήσεων του με τη virtual ρακέτα του εξίσσου virtual παίκτη. Το όποιο “πρόβλημα ακριβείας” στο Move συνήθως εντοπίζεται… στους ίδιους τους παίκτες, και όχι στο χειριστήριο, είπε ο Anton, ταπεινώνοντας μας για τις χάλια κινητικές ικανότητες μας. Μπού-χου…

Source:

Sony’s new motion controller, the PlayStation Move, could apparently get a lot more accurate, but software engineer, Move designer, and Kinect lightsaber basher, Anton Mikhailov says that it’s not going to happen anytime soon.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.