Από DLC το 20% των εσόδων της EA


Εντάξει, πόσα έσοδα θα μπορούσε να βγάζει η Electronic Arts πουλώντας μας “άλλο ένα όπλο”, “μια εναλλακτική στολή”, “ένα μαλακό πανάκι για καλύτερο καθάρισμα της διόπτρας” και άλλα τέτοια… “μικρά”, “φθηνά” και… “χαζά” για τα, κατά τα άλλα, “μεγάλα” και “ολόκληρα” παιχνίδια που πληρώνουμε από €30 έως και €100; 20% των συνολικών εσόδων της. Τόσα.

Φυσικά, τώρα που… καλοέμαθε, δεν φαίνεται -ούτε η EA, ούτε και καμία άλλη εταιρεία- να αφήνει το DLC, αλλά μάλλον θα βαρεθούμε να βλέπουμε τέτοιες “μικρές προσθήκες” για τα αγαπημένα μας παιχνίδια, που και σε εμάς δεν κοστίζουν και πολλά, παρέχοντας μας “πρόσθετη χαρά” σε ένα παιχνίδι που έχουμε ήδη αγοράσει, και… γεμίζοντας τις τσέπες των δημιουργών του. But (με ένα “t”, βρε!)…

Το θέμα είναι να μην αρχίσουν πάλι να το παρακάνουν οι εταιρείες, όπως οταν είχαν… πρωτοχαρεί με το DLC, “κόβωντας” ολόκληρα κομμάτια από ένα παιχνίδι, “τεμαχίζοντας τα” σε μικρότερα υποκομματάκια και πουλώντας τα ως “πρόσθετο περιεχόμενο” τη στιγμή που θα έπρεπε ΗΔΗ να βρίσκονται μέσα στο παιχνίδι που είχαμε πληρώσει. Κάπως, αν θυμάστε, σαν ένα μπάχαλο που είχε γίνει με το Bioshock, όπου το “πρόσθετο περιεχόμενο” στην πραγματικότητα… υπήρχε στο δισκάκι του παιχνιδιού που είχαμε ήδη αγοράσει (!) και όταν πληρώναμε περισσότερα χρήματα, απλά “ξεκλείδωνε” για να μπορέσουμε να το χαρούμε.

Άλλο το “να προσθέτεις” σε ένα ήδη υπάρχον παιχνίδι (no problem, κάντε το, και αν μας αρέσει, θα σας τα σκάσουμε, αγαπητές εταιρείες), και άλλο να κοροϊδεύεις τους πελάτες σου.

Back to the news, όμως: το DLC, λοιπόν, αλλά και τα “digitally διαθέσιμα παιχνίδια” για την περίπτωση του PC (φαντάζομαι αναφέρονται σε περιπτώσεις τύπου Steam, όπου αγοράζεις full παιχνίδια online) υπολογίζεται πως θα φέρει περισσότερα από $750.000.000 στην EA, δηλαδή το 20% των συνολικών εσόδων της. Αυτό, τουλάχιστον, ανέφερε ο CFO της EA, Eric Brown, προσθέτωντας πως “`σπάσαμε τον κώδικα` του `πώς να βγάλεις περισσότερα έσοδα` μέσω του digital κόσμου από το `υλικό δισκάκι` σου”. Αρκεί να συνεχίσετε έτσι και να μην… “σπάσετε” και τα νεύρα μας, αγαπητέ Eric.

Source:

EA has revealed that a massive part of its revenue is now coming from downloads, with DLC and full downloadable games making up a whopping 20 per cent of its revenue.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.