OpenNI από την PrimeSense: το “Kinect” παντού, οpen source

Η δημιουργός της τεχνολογίας αναγνώρισης κίνησης που “κρύβεται” μέσα στο Kinect, PrimeSense, δημιούργησε το OpenNI organization, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό, με στόχο την επικύρωση και προώθηση της συμβατότητας και δυνατότητας συνεργασίας ανάμεσα σε συσκευές, εφαρμογές και τεχνολογίες “φυσικής αλληλεπίδρασης” με τον “ψηφιακό κόσμο” (“Natural Interaction”, από το οποίο και το “NI”).

Παράλληλα, διέθεσε επίσημους open source drivers για χρήση του Kinect στα PCs, ενώ σκοπεύει να παρουσιάσει την τεχνολογία και demos χρήσης της στην πράξη στην επερχόμενη CES που θα λάβει χώρα… λιαν συντόμως στο Las Vegas. Από ό,τι φαίνεται, η Microsoft “έπαιξε και έχασε” και, ταυτόχρονα, κέρδισε πολλά. “Έχασε” διότι έκανε τη… βλακεία να προσπαθήσει να περιορίσει το Kinect “για χρήση ως gaming gadget για το Xbox 360”, προφανώς πιστεύοντας πως ο κόσμος δεν θα ήταν έτοιμος -και η τεχνολογία αρκετά ώριμη- για να κυκλοφορήσει το, από κάθε άποψη εξαιρετικό gadget της για “γενική χρήση”. Από την άλλη, “κέρδισε”, αφού ήταν η πρώτη εταιρεία που πίστεψε σε αυτή την τεχνολογία και επένδυσε σε αυτήν αρκετά ώστε να μπορέσει να πέσει το κόστος της σε ανεκτά επίπεδα και, επιτέλους, να τη δούμε στα σπίτια μας.

Με άλλα λόγια, ναι, μπορεί, τελικά, το Move της Sony να είναι καλύτερο ως συσκευή χειρισμού παιχνιδιών. Το Kinect, όμως, χρυσοπουλάει διότι είναι πολύ-πολύ περισσότερα από μια απλή “συσκευή χειρισμού παιχνιδιών” και, με έξυπνη χρήση, “σπάει” το κατεστημένο των μέχρι τώρα τρόπων χρήσης των υπολογιστών, κονσολών και λοιπών gadgets μας. Τρανή απόδειξη, πως ήδη το έχει αγοράσει μέχρι και ο φίλτατος Κωσταντίνος του YAGLB για να… κουνά το βελάκι στα PCs με το πολυαγαπημένο Ubuntu του, αραχτός από τον καναπέ, δίχως καν να έχει Xbox 360! Και ναι, το σκέφτομαι και εγώ (αν και, βέβαια, εγώ ΕΧΩ Xbox 360 :-) ).

Source:

As a first step towards this goal, the organization has made available an open source framework – the OpenNI framework – which provides an application programming interface (API) for writing applications utilizing natural interaction. This API covers communication with both low level devices (e.g. vision and audio sensors), as well as high-level middleware solutions (e.g. for visual tracking using computer vision).

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.