PS3 SDK 3.41 με πρόσθετα εργαλεία για δημιουργία “δυναμικών themes”

Τελικά, εμφανίστηκαν πρόσθετα στοιχεία για τη διαρροή του SDK 3.41 του PS3, στην οποία είχαμε αναφερθεί νωρίτερα. Το SDK εμπεριέχει όχι μόνο ένα toolchain (set εργαλείων/βιβλιοθηκών/”των απαραίτητων” για τη δημιουργία λογισμικού) και έναν RAF compiler (το πρόγραμμα που “πακετάρει” το λογισμικό που δημιουργείται με το SDK ώστε να μπορεί “να τρέξει” στο PS3), αλλά και πρόσθετα εργαλεία για τη δημιουργία “δυναμικών themes” (τα “κινούμενα wallpapers” που ίσως είχατε κατεβάσει στο PS3 σας από το PSN ή προστέθηκαν σε αυτό από κάποια παιχνίδια).

Τα “πακετάκια” είναι διαθέσιμα στο PS3News – την “πηγή” της είδησης, που βλέπετε στο τελευταίο μποξάκι του post μας. ΔΕΝ τα έχω δοκιμάσει, ΔΕΝ θα δώσω απευθείας link προς αυτά και ΔΕΝ προτείνω να τα δοκιμάσετε και εσείς, αφού μιλάμε για λογισμικό “απευθείας από τη Sony”, και όχι homebrew. Η “μελέτη του”, όμως, από ανεξάρτητους developers, σίγουρα θα φέρει περισσότερα και πιο σύγχρονα homebrew προγραμματάκια και παιχνιδάκια προς εμάς. Α, και σίγουρα ετοιμασθείτε να δείτε να εμφανίζονται εδώ κι’ εκεί νέα “δυναμικά wallpapers”!

Source:

Just under a month ago the PS3 SDK 1.92 was leaked, and this weekend the PS3 SDK 3.41 Toolchain and RAF Compiler alongside tools to create Dynamic PS3 Themes has been leaked via DemonHades (linked above) and FWCellInput Fix for SDK3.41 is available below from NZHawk.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.