Η Ubisoft θέλει το θρόνο του Kinect

Σύμφωνα με το “μεγάλο κεφάλι” της Ubisoft Βόρειας Αμερικής, Laurent Detoc, η Ubisoft προβλέπει “μεγάλα πλάματα” όσον αφορά στο μέλλον του Kinect, της επέκτασης που χαρίζει δυνατότητες αναγνώρισης κίνησης και φωνής στο Xbox360 της Microsoft. Το Kinect θα γίνει από μόνο του μια “must-have” πλατφόρμα, και η Ubisoft σκοπεύει να είναι ο… βασιλιάς της. Πάντα βάσει του κ. Detoc.

Σε εκδήλωση ειδικά για τους τίτλους της Ubisoft στο Kinect, που ολοκληρώθηκε στο San Fransisco, ο κ. Detoc δήλωσε πως η Ubisoft θέλει να είναι ο μεγαλύτερος “third party” (δηλαδής: “πέραν του ίδιου του κατασκευαστή της πλατφόρμας”) δημιουργός τίτλων για το Kinect και θεωρεί πως από μόνο του θα επιτρέψει σε άτομα που δεν σχετίζονται και τόσο με το gaming “να μπούν στο χορό του”, όπως συνέβη με το Nintendo DS και το Wii.

Η Ubisoft δουλεύει 5 τίτλους του Kinect, από τους οποίους τους 3 θα δούμε παράλληλα με την έναρξη πωλήσεων του (οι λεγόμενοι “launch titles” που κυκλοφορούν πάντα παράλληλα με ένα νέο συστημα). Για να φτάσει σε αυτούς τους 5, η Ubisoft “δούλεψε” δεκάδες τίτλους πειραματικά, εστιάζοντας τελικά την προσοχή της σε όσους έκρινε πως… ήταν άξιοι κυκλοφορίας.

Ο κ. Detoc θεωρεί πως το ας-το-πούμε-εξάρτημα Kinect θα αναγνωριστεί ως “cool” συσκευή από τους καταναλωτές, ενώ σίγουρα θα βοηθήσουν στην καθιέρωση του και τα πενιχρά… εκατομμυριάκια που η Microsoft έχει “ξεφορτωθεί” μέχρι σήμερα για την προώθηση του. Λόγω αυτών, δεν θεωρεί πως το σχετικά υψηλό κόστος του (περί τα $150, μεταφράζεται και ως “μισό Xbox 360 ή PS3” ή και “κάτι λιγότερο από ένα ολόκληρο Wii”) δεν θα αποτελέσουν ανασταλτικό παράγοντα στην επιτυχία του.

Source:

Detoc thought that Ubisoft had taken the right approach with Kinect, making dozens of prototypes, but just focusing in on a handful of games to bring to market. He believed that the publisher was in a good position to take the number one spot, because it had recognized Kinect’s potential straight away, and had solid technology backing it up.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.