Γιατί καθυστέρησε το Little Big Planet 2;

Διότι, προφανώς, είχε κάποια ψιλο-προβλήματα. Και οι δημιουργοί του, όπως δήλωσε “το μεγάλο κεφάλι” της Media Molecule που θα μας δώσει τον πολυαναμενόμενο τίτλο, ο Alex Evans, προτίμησαν να κυκλοφορήσουν μια ολοκληρωμένη, πλήρη και δίχως προβλήματα έκδοση “στο δισκάκι” αντί να κυκλοφορήσουν κατόπιν της διάθεσης της ένα διορθωτικό patch. Διότι, σύμφωνα με το σωστότατο σκεπτικό τους, “δεν είναι όλα τα PS3 συνδεδεμένα στο Internet”, και έτσι κάποιοι χρήστες δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν το patch/να “διορθώσουν” το ολίγον-τι-προβληματικό παιχνίδι που θα υπήρχε στο δισκάκι αν τελικά ο τίτλος κυκλοφορούσε την περίοδο των Χριστουγέννων, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Τα ακούνε αυτά κάποιες-κάποιες εταιρείες, που μας έχουν πήξει στα patches και τα updates; Ακόμη και αν το παιχνίδι, τελικά, είναι… μούφα (που δεν φαίνεται να είναι), και μόνο αυτή η προσέγγιση και ιδεολογία από πλευράς των κατασκευαστών του με πείθει να χώσω το χέρι στην τσέπη. Διότι, αν μη τι άλλο, δείχνει σεβασμό προς τον πελάτη, αντιμετωπίζοντας τον ως άτομο, και όχι ως ένα ακόμη… πρόβατο με λεφτά. Εύγε Media Molecule.

Source:

”I’m really sorry the delay frustrated people, even us,” he said. “I mean I really wanted to get this game out for Christmas so hard. We pushed ourselves but realized with just a few more weeks we could make it perfect.” Evans added that the game would live forever, but that the delay would soon be forgotten.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.