Ομάδα προστασίας καταναλωτών VS Google, σημειώσατε “1”

Η ομάδα προστασίας καταναλωτών Consumer Watchdog, στην Αμερική, νοίκιασε χώρο στην πολυσύχναστη Times Square και χρησιμοποιεί μια από τις τεράστιες διαφημιστικές οθόνες για να προβάλλει ένα βιντεάκι στο οποίο παρουσιάζει τον CEO της Google, Eric Schmidt, σαν έναν… κακό παγωτατζή “που καταγράφει τα στοιχεία μας”.

Στόχος της, να βοηθήσει τους καταναλωτές να συνειδητοποιήσουν τη σημασία των προσωπικών δεδομένων αλλά και το ότι η Google έχει πρόσβαση σε ένα μεγάλο σύνολο αυτών, τα οποία μπορεί να διαχειριστεί όπως επιθυμεί. Η δε επιλογή του “παγωτατζή” παραπέμπει στην κλσσική, για τας Αμερικάς, εικόνα του… έκφυλου που θέλει να εκμεταλλευτεί τα μικρά και αθώα παιδιά. Είναι ως ένα σημείο αντίστοιχο της “δικής μας” φράσης… “Έλα στο θείο”!

Βέβαια, το κατά πόσο θα έχει αποτέλεσμα η κίνηση της είναι κάτι που μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ – έχει ενδιαφέρον, αλλά… και; Μετά, τι; Επιπλέον, είναι κάπως άτοπο το ότι παροτρύνει τους περαστικούς/θεατές που “δεν θέλουν να καταγράφει η Google τα στοιχεία τους” να… στείλουν γραπτό μήνυμα σε ένα τηλεφωνικό αριθμό. Αριθμό που δεν ανοίκει στην Google. Και μηνύματα που, προφανώς, επίσης θα… καταγραφούν!

Γενικά, από ο,τι φαίνεται, δεν το γλυτώνουμε το… “γράψιμο”!

Source:

The effort is part of Consumer Watchdog’s “Don’t Track Me” campaign, which is pushing Congress to pass legislation that would create a list of consumers who do not want Internet companies tracking their online activities – much like the “do not call” list bans unsolicited telemarketing calls.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.