Με προβλήματα η “επίθεση” του Halo: Reach

Καλά-καλά δεν προλάβαμε να το δούμε, και ήδη γίνονται αναφορές από αρκετούς πως το Halo: Reach παρουσιάζει “read errors” (“σφάλματα ανάγνωσης”, “ανάθεμα, η κονσόλα δεν μπορεί να διαβάσει το δισκάκι”) σε πολλούς χρήστες. Ακόμη δεν είναι γνωστό αν το πρόβλημα οφείλεται στις ίδιες τις κονσόλες, στα δισκάκια ή είναι απλά… μύθος.

Το πιθανότερο, πάντως, βάσει… εμπειρίας μας, είναι πως η Microsoft βιάστηκε να “πρεσάρει” τα δισκάκια με αποτέλεσμα αυξημένο αριθμό προβληματικών… εμ… δισκακίων. Σε κάθε “φουρνιά” δισκάκια που παράγονται, συνήθως δικαιολογούνται και κάποια προβληματικά. Όσο πιο φθηνά είναι “τα υλικά” των… δισκακίων ή όσο λιγότεροι οι “έλεγχοι ποιότητας”, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα εμφάνισης σφάλματος. Μάλλον, λοιπόν, δεν πρόκειται για απλή φήμη, αλλά για ένα περιορισμένο μεν, εκτενέστερο από άλλους τίτλους δε, υπαρκτό πρόβλημα με τον συγκεκριμένο τίτλο. Μακριά από εμάς..!

Source:

”We are aware of a very small number of customers reporting that their copy of Halo: Reach is causing a “disc read” error. Those affected should contact Microsoft customer support at 1-800-4MY-XBOX for troubleshooting assistance.”

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.