Η Mila Jovovich εξηγεί την επιτυχία των Resident Evil(s)

Σύμφωνα με την Mila Jovovich, οι ταινίες της σειράς Resident Evil οφείλουν μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας τους στο ότι οι συντελεστές τους σέβονται και αγαπούν τα παιχνίδια στα οποία έχουν βασιστεί. Όχι πως τα… έχουν παίξει (η ίδια ομολογεί “πως προτιμά τα βιβλία από τα παιχνίδια”), αλλά τουλάχιστον αντιλαμβάνονται πως οι “οπτικοί” και “μαγευτικοί” κόσμοι τους ευνοούν τη μεταφορά στη μεγάλη οθόνη, αρκεί κανείς να μην τα… κατακρεουργεί.

Οι δε ταινίες της σειράς Resident Evil είναι, ουσιαστικά, ένα “παράλληλο” franchise με τα παιχνίδια στα οποία έχουν βασιστεί: “δανείζονται” ιδέες από αυτά, μα δεν αποτελούν πιστή μεταφορά τους στον κινηματογράφο. Όπως και να έχει, μπορεί να έχουν… “φάει θάψιμο” και ακούσει τα χίλια-μύρια από τους οπαδούς των παιχνιδιών, μα η πραγματικότητα είναι πως έχουν αποδειχθεί αρκετά επιτυχημένες και κερδοφόρες: μέχρι σήμερα η σειρά των (ταινιών) Resident Evil έχει αποφέρει $378.000.000 στους δημιουργούς της, που δεν δείχνουν να πρόκειται να σταματήσουν να παράγουν τη μια πίσω από την άλλη, για όσο παραμένουν κερδοφόρες.

Το δε πρώτο Resident Evil κόστισε μονάχα $30.000.000, ποσό τραγικά χαμηλό σε σχέση με αντίστοιχες ταινίες. Ακολουθήθηκε από δυο συνέχειες, καθεμιά από τις οποίες απομακρυνόταν όλο και περισσότερο από τον κόσμο και το σενάριο των παιχνιδιών. Σύντομα φτάνει στους κινηματογράφους η τέταρτη συνέχεια, Resident Evil: Afterlife, που δείχνει να υϊοθετεί περισσότερα στοιχεία από το “στόρυ” των παιχνιδιών και, σιγά-σιγά, να επιστρέφει λιγάκι στον κόσμο τους, απομακρυνόμενη από τον “μετα-αποκαλυπτικό” κόσμο του Resident Evil 3 και εστιάζοντας περισσότερο την προσοχή της στη μάχη της πρωταγωνίστριας Alice με την κακή, κακή Umbrella Corporation.

Όπως και να έχει, θα το δούμε και αυτό. Δεν θα το δούμε;

Source:

”Resident Evil has always been an independent movie, which I think is very special about it. It’s not a studio concoction,” Jovovich tells Reuters. “We started as a tiny, little European action film, and everybody involved, Paul, myself and Michelle Rodriguez, were into the game.”

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.