Η Electronic Arts συνεργάζεται επίσημα με τη Unity

Ίσως έχετε προσέξει πως πολλά από τα σύγχρονα παιχνίδια “πατάνε” σε υπάρχουσες “μηχανές” για να μας δείξουν ο,τι βλέπουμε, ακούμε και “συμβαίνει” στον κόσμο του παιχνιδιού. Υπάρχουν πλήρεις “μηχανές” όπως η Unreal Engine (που χρησιμοποιείται στη σειρά των Unreal/Unreal Tournament και ένα τεράστιο άλλο πλήθος τίτλων, από το Gears of War έως τα Mass Effect), η CryEngine (Crysis 1/2), η id Tech (μόνο σε τίτλους της id και, περιστασιακά, της Raven, όπως τις σειρές των Doom, Quake και Wolfenstein). Μετά υπάρχουν “εξειδικευμένες” engines, π.χ. ειδικά για ήχο, για υπολογισμό “φυσικής” (“πώς κινούνται τα χορτάρια”, “πώς πέφτει το νερό από ένα καταράκτη”, “πώς γκρεμοτσακίζονται οι απέθαντοι ναζί στο μεταπυρηνικό φαράγγι του Κυότο” κ.λπ.). Η Unity, την οποία δήλωσε και επίσημα η Electronic Arts πως θα χρησιμοποιεί, εντάσσεται στην πρώτη κατηγορία.

Ένα από τα θετικά της χρήσης μιας τέτοιας “μηχανής” είναι όχι μόνο πως ο δημιουργός ενός παιχνιδιού δεν χρειάζεται να “ξανανακαλύψει τον τροχό”, αφού για να δημιουργήσει ένα παιχνίδι αρκεί “να ορίσει τους κανόνες που το διέπουν” και να προσθέσει γραφικά και ήχο (και συχνά-πυκνά να επεκτείνει την engine με νέες, “δικές του” λειτουργίες), αλλά και πως οι περισσότερες υπάρχουν για πολλές πλατφόρμες. Έτσι, και γλιτώνει από ένα τεράστιο κομμάτι κώδικα για τη δημιουργία της “υποδομής” του παιχνιδιού του, και είναι ευκολότερο να το μεταφέρει “σε άλλα μηχανήματα”, ώστε μέσα σε μικρό διάστημα να “χτυπήσει” ταυτόχρονα όλες τις μεγάλες κονσόλες, τους υπολογιστές, ακόμη και τα κινητά και το iPad.

Αυτά είναι ορισμένα από τα πλεονεκτήματα της Unity: υποστηρίζει ήδη όλες τις κυρίαρχες πλατφόρμες (και κονσόλες, και PC, και iPhone/iPad, και Android), παρέχει όλα όσα χρειάζονται για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού και, επιπλέον, από όσο γνωρίζουμε, έχει χαμηλότερο κόστος από τις πιο διαδεδομένες, αναγνωρισμένες αλλά και ακριβές Unreal Engine/id Tech/CryEngine. Δεν είναι να απορείς, λοιπόν, που όχι μόνο ήδη έχει χρησιμοποιηθεί από την Electronic Arts, αλλά και που ο κολοσσός του gaming δήλωσε και επίσημα τη… συμπάθεια του προς αυτήν. Και έμπρακτα.

Μόλις σήμερα οι δύο εταιρείες ανέφεραν πως υπέγραψαν πολυετή συμφωνία συνεργασίας, με την Electronic Arts να χρησιμοποιεί τη “μηχανή” της Unity σε πολλά νέα projects tης, σε πολλές πλατφόρμες.

Κάτι μου λέει πως η Unity δεν θα αποτελέσει τη βάση για “πρωτοκλασσάτους” τίτλους της Electronic Arts, μα θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο στο “πιο casual” κομμάτι παραγωγής της εταιρείας, που προσπαθεί να εισέλθει στο χώρο του casual gaming όπου νεοεμφανισθέντες όπως η Zynga “της κλέβουν την παράσταση”.

Source:

If you’re a startup that’s building a game development platform, you can’t get a much bigger endorsement than the one Unity is getting today from Electronic Arts, the multi-billion dollar developer of the Madden series, Harry Potter games, and more. Today, the companies are announcing that EA has signed a multi-year enterprise deal with Unity: EA will be using Unity’s platform across multiple franchises, and all of EA’s developers will have access to the “entire range of Unity products from web and mobile to consoles and beyond”. The timing is also good: Unity is launching its 3.0 upgrade next week.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.