Microsoft και χρυσά μπικίνι

golden_coast_meter_maid

Μια “πιπεράτη” ιστορία μας έρχεται από την Αυστραλία, όπου οι Microsoft επιστράτευσε καλλονές με χρυσά μπικίνι στα πλαίσια της διοργάνωσης TechEd, η οποία φέρνει κοντά συνεργάτες της και developers για να συζητήσουν τις νέες προοπτικές της.

Η φασαρία έγινε όταν κάποιοι (δεν αναφέρεται αριθμός, έτσι στο φλου), από τους 2.700 παρισταμένους, εξέφρασαν παράπονα, ότι με την χρησιμοποίηση των νεαρών κοριτσιών, η Microsoft περνά αρνητικό μήνυμα σχετικά με τη θέση της γυναίκας στο χώρο της βιομηχανίας της Πληροφορικής, παρουσιάζοντάς την σαν ένα καλλωπισιτκό αντικείμενο, παρά σαν ένα ισότιμο και εργαζόμενο μέλος της κοινότητας. Αρχικά η επίσημη θέση της Microsoft ήταν να ζητήσει συγγνώμη και να πει ότι δεν γνώριζε για το είδος της ενδυμασίας που σκανδάλισε το κοινό του συνεδρίου.

όπως αποδείχτηκε όμως, η οργανωτές που είχε προσλάβει η ετιαρεία, εξέταζαν σχολαστικά επί τρεις εβδομάδες, τόσο τις κοπέλες που θα εμφανίζονταν, όσο και τα ρούχα που θα φορούσαν. Συγκεκριμένα είχε επιλεγεί να φορούν τα χρυσά μπικίνι που φορούσαν στη δεκαετία του ’60 τα λεγόμενα “Gold Coast Meter Maids”: την τότε εποχή η αυστραλιανή κυβέρνηση είχε αποφασίσει να εγκαταστήσει παρκόμετρα κατά μήκος των παράκτιων δρόμων στις τουριστικές περιοχές της Αυστραλίας. Αυτό προκάλεσε αντιδράσεις κι έτσι οι τοπικές αρχές προσέλαβαν κοπέλες που πηγαινοερχόντουσαν στα μέρη που υπήρχαν παρκόμετρα, έβαζαν κέρματα αυτές, και άφηναν καρτούλες στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων, παρακαλώντας τους οδηγούς να συμμορφωθούν. Το σκεπτικό ήταν ότι η γλυκύτητα και ο ευγενικός τρόπος με τον οποίον σε προσέγγιζαν οι κοπέλες, θα επενεργούσαν θετικά, ώστε να… φιλοτιμηθεί ο οδηγός και να πληρώσει το πάργκινγκ.

Τελικά, εγώ λέω, πολύ κακό για το τίποτα. Οι κοπελίτσες τους ξυνίσανε και αρχίσανε πάλι να εξαπολύουν μύδρους για σεξιστικές συμπεριφορές και πρακτικές. Δεν κοιτάνε που όλα τα περιοδικά τεχνολογίας και αυτοκινήτου έχουν γεμίσει με ξέκολα νεαρές με προκλητική εμφάνιση. Εδώ που τα λέμε, μην κρύβομαι κι εγώ πίσω από το δάχτυλό μου, προχτές έλεγα στον Ducklord, “ρε αδερφέ, να βάλουμε κι εμείς ένα section με κοριτσάκια να ομορφύνει ο (ιστο)τόπος!;”. Πολύ σωστά εκείνος μου ανταπάντησε ότι δεν πρέπει να υποθάλπουμε ταπεινά ένστικτα και να δείχνουμε ωμή σάρκα, χωρίς κάποιο ουσιαστικό αισθητικό ή νοηματικό κίνητρο. ή κάπως έτσι… το θέμα είναι ότι έχει δίκιο ο μπαγάσας!

Source:

Beautiful women are practically part of the furniture at technology, sports and car shows. The rule of thumb is that if the target demographic is predominantly male, there will be booth babes there to brighten the place up and maybe talk about what they happen to be promoting. At a recent TechEd conference, Microsoft decided to keep things local by hiring some of Gold Coast’s Meter Maids.

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.
  • Ελάτε βρε σεις. Λιγουλάκι βυζάκι δεν έβλαψε κανέναν.
    Άλλωστε πάντα υπάρχει μια δικαιολογία για κάτι τέτοιο…
    Δε ξέρω ποια ακριβώς, μα σίγουρα υπάρχει, ε???

  • Anonymous

    Να στο θέσω αλλιώς…
    “Ελάτε βρε σεις. Λιγουλάκι ανδρικός πωπουλίκος δεν έβλαψε κανέναν. Άλλωστε, πάντα υπάρχει μια δικαιολογία για κάτι τέτοιο…”

    :-D

    Ισότητα και ισοτιμία. Δεν λέω όχι στο “να βρούμε δικαιολογία για να ανεβάσουμε ημίγυμνες κορασίδες”, αλλά μετά, τι δικαιολογία (που λες και εσύ) θα έχουμε αν μας πει καμιά κοπελιά “τώρα, ανεβάστε κάτι και για εμένα”; Ε; Όχι, πες μου!

    Να πας ΕΣΥ να ψάχνεις ανδρικούς πωπουλίκους. Άσε με εμένα στα… software και τις webapps μου! Ακούς εκεί!

    (Πού το πήγα, πού το έφερα… gay σε έβγαλα! Χο-χο-χο!)