Το Halo: Reach “έτοιμο”, η Bungie ετοιμάζει το επόμενο-όχι-Halo

Για όσους γνωρίζουν τη σειρά Halo και τη δημιουργό τους, Bungie, ο τίτλος ήταν… όλη η είδηση! Για τους υπόλοιπους:

Ο πολυαναμενόμενος τίτλος Halo: Reach, που θεωρείται η επίσημη κατάληξη (ή, μάλλον, αφετηρία, αφού αν και κυκλοφορεί τελευταίο στη σειρά, σεναριακά είναι prequel) της σειράς παιχνιδιών Halo, που η εταιρεία Bungie δημιούργησε για τη Microsoft, “είναι έτοιμη”. 100%. “Πάει για τύπωμα σε DVDs και μας έρχεται”.

Επιπλέον, αυτός είναι ο τελευταίος τίτλος που η Bungie ετοιμάζει για τη Microsoft, αφού οι δύο εταιρείες ξαναδιαχωρίζονται (η Microsoft είχε αγοράσει, παλαιότερα, τη Bungie, αφήνοντας την όμως να “εργάζεται εντός” της ως “ανεξάρτητο studio δημιουργίας παιχνιδιών”). Και ήδη ο executive producer της Bungie, Joseph Tung, ανέφερε πως εργάζονται στον επόμενο τίτλο τους, ο οποίος, φυσικά, δεν θα εντάσσεται στη σειρά Halo (που μπορεί να “κατασκέυασε” η Bungie, μα η Microsoft διατηρεί τα δικαιώματα εκμετάλλευσης τους). Αντίθετα, πρόκειται για ένα “νέο σύμπαν”, στο οποίο -όπως αφέθηκε να εννοηθεί- θα εξελίσσεται όχι μόνο το αμέσως επόμενο παιχνίδι της, μα “ΤΑ”, πληθυντικός.

Ευκαιρία για ανούσιο ξέσπασμα νο.2

Και τι άλλο συμπέρασμα να βγάλει κανείς, με σχόλια του στυλ “πρόκειται για ένα τεράστιο σύμπαν που δεν ξέρουμε καν αν θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε και στο οποίο θέλουμε να πούμε πολλές ιστορίες” (σημειώνεται πως “δεν είναι το ακριβές σχόλιο” μα το “πώς το αποδώσαμε εμείς”), η Bungie δείχνει πως έμαθε την… τεχνική του “αρμέγματος” από την Microsoft – που κυκλοφόρησε 3 “επίσημα” Halo, 1 “πρόσθετο”, 1 “επίσης-προσθετο-αλλά-άλλου-τύπου-και-συγκεκριμένα-οχι-δρασης-μα-στρατηγικής”, μπλουζάκια Halo, κουκλάκια Halo, ειδικές εκδόσεις κονσολών και joypads Halo, κράνη Halo, αναψυκτικά Halo, κινούμενα σχέδια Halo, μια-ταινία-που-σχεδιαζόταν-μα-δεν-έγινε-πραγματικότητα-ποτέ Halo, μπλα-μπλα-μπλα Halo…

Ας μαντέψουμε, shall we?

Έτσι, ενώ δεν δίνει στοιχεία “για το τι θα είναι ως είδος το επόμενο παιχνίδι”, αναφέρει πως “θα βασιστεί στην μέχρι τώρα εμπειρία των μελών της” – που, σημειώνεται, έχουν κυκλοφορήσει πέρα από first person shooters (Halo, φυσικά) και τίτλους real time strategy (Myth) και third person action (Oni). Και μάλλον, για να είναι σίγουρο το όποιο “άρμεγμα”, η συνταγή -μαντέυω πως- θα έχει ως εξής:

  • Παιχνίδι με προοπτική πρώτου προσώπου a-la Halo που μπορεί να μεταβαίνει σε προοπτική τρίτου προσώπου σε στυλ Oni.
  • Πολύ μπαμ-μπουμ a-la FPS μα με πρόσθετα στοιχεία RPG (είναι μόδα και θα θυμίσει “Marathon”, την παραπλήσια-μα-παλαιότερη-από-τα-Halo σειρά της στους οπαδούς της).
  • Επικό σενάριο που δεν θα “ήταν εφικτό” (όπου “εφικτό” βάλε: “συμφέρον”) να ολοκληρωθεί μονάχα σε έναν τίτλο, και έτσι θα “απλωθεί” σε “ένα αρχικό story” σε “μια τριλογία”, για να συνεχίσει σε επόμενες τριλογίες. Τουλάχιστον τρείς.
  • Παράλληλα με κάθε “βασική τριλογία”, που θα κυκλοφορεί στις τρείς (τυχαίο; δεν νομίζω!) βασικές πλατφόρμες, PC, Playstation 3 και Xbox 360, θα κυκλοφορούν και μικρότερες τριλογίες στις μικρότερες πλατφόρμες – PSP, Nintendo DS, iPhone, iPad, Android και τα ρέστα.
  • Όοοοολα τα παραπάνω, οι βασικές τριλογίες και οι υπο-τριλογίες, θα αποκτήσουν καθεμιά τουλάχιστον από ένα sequel και ένα prequel. Α, ναι, και ένα “parallel story” που θα δείχνει κάποια γεγονότα ενός από τους άλλους τίτλους από μια “παράλληλη οπτική” – π.χ. με άλλον πρωταγωνιστή.
  • Σημειώνεται παρενθετικά πως κάθε “parallel story” θα μπορεί, αν τα πάει καλά σε πωλήσεις, να “απλωθεί” στη δική του “τριλογία”, που οι δημιουργοί του “πάντα σχεδίαζαν μα δεν μας το είχαν πει”. Και θα μπορεί να αποκτήσει και επόμενες, προηγούμενες και υπο-τριλογίες και αυτή.
  • Και καθεμιά θα συνοδεύεται από διαφορετικές εκδόσεις των ίδιων franchising πρόσθετων-μα-αναγκαίων εμπορικών αγαθών: κουκλακίων, αναψυκτικών, ειδών ένδυσης και υπόδυσης και κατάδυσης, κόμικς, βιβλίων, ταινιών – κινουμένων σχεδίων ή “με ηθοποιούς”, θεατρικών έργων, ραδιοφωνικών εκπομπών κ.ά.

Ένας… εφιάλτης χειρότερος από το Halo ξεκινά! Αν η Bungie ακολουθήσει την ίδια λογική με το Halo -που είναι και το πιθανότερο- θα βρεθούμε στη φάση που “για να μάθουμε τα πάντα για το σύμπαν του παιχνιδιού” θα πρέπει να παίξουμε καμιά… 30αριά παιχνίδια σε υπολογιστές, κονσόλες, κινητά, να διαβάσουμε καμιά 10αριά βιβλία και τα διπλάσια κόμικς και, επιπλέον, να παρακολουθούμε ευλαβικά τα forums της Bungue, τα blogs των εργαζόμενων της, τα twitter και facebook feeds τους κ.λπ.

Σας αφήνω, τώρα, γιατί κάπου κάποιος βρήκε μια εικόνα του προσώπου του Master Chief και ψάχνω να τη βρω (…not!)

Source:

Activision execs said during today’s investor call that “the majority of the Bungie team has moved into their new space and is now focused on crafting their new universe.” That new action game, Bungie says, is something totally new. Unfortunately, we won’t hear any concrete details about that new universe this year, the developer says.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.