Το Doom 4 “στοχεύει” τα PS3 – Xbox 360

Μπορεί η μεταφορά του Doom 3 για το πρώτο Xbox να μην ήταν και η καλύτερη, μα σύμφωνα με σχόλια της id Software, ο επόμενος τίτλος της σειράς σχεδιάζεται εξαρχής όχι μόνο για τα PCs, αλλά και για τα Xbox 360 και Playstation 3.

Το επίσημο logo του Doom 4

Αυτό, κατ’ επέκταση, σημαίνει κάτι παραπλήσιο με αυτό που περιμένουμε από το Crysis 2: πως ο επερχόμενος και πολυαναμενόμενος τίτλος δεν θα είναι τόσο απαιτητικός όσο ο “πρόγονος” του, που και στην περίπτωση του Doom 3, και του πρώτου Crysis, έκανε τα PCs της εποχής “να γονατίζουν”.

Αν τόσο το Crysis 2 όσο και το Doom 4 είναι σχεδιασμένα για να τρέχουν αποδοτικά και στις “είμαι-πιο-αργή-από-ένα-μέσο-PC” κονσόλες της εποχής μας, έχουμε ελπίδες να τα χαρούμε -έστω, με λίγο χαμηλωμένες ρυθμίσεις- και στους… κουβάδες που αποκαλούμε “τα σημερινά πισάκια μας” χωρίς να χρειαστεί να χώσουμε το χέρι (πολύ βαθειά) στην τσέπη. Άντε, το πολύ-πολύ, να βρεθούμε να αγοράζουμε καμιά κάρτα γραφικών. Άντε, και κανέναν επεξεργαστή. Και motherboard. Και μνήμες. Και… εμ… εε…

Source:

Doom 4 is well into development at id. Hollenshead said “a team and a half” are working on the game. That compares to a single team working on id’s next big game, Rage, which will be released in 13 months, and two smaller teams working on mobile projects (including the upcoming Rage iPhone games) and QuakeLive. Hollenshead said id intends to eventually have a third full-size team running to work on a third big game.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.