Κονσόλα από τη Lenovo στα πρότυπα του Xbox 360 Kinect!

lenovo ebox

Η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής υπολογιστών στην Κίνα, Lenovo, έχει ξεκινήσει σχέδια για την κατασκευή ανταγωνιστικής κονσόλας, με βασικό αντίπαλο το Xbox 360 της Microsoft, καθώς ένα από τα βασικά της γνωρίσματα θα είναι το gaming δίχως χειριστήρια, όπως στο Kinect.

Από το Πεκίνο, ήρθε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις του χώρου του gaming: η κινεζική κατασκευάστρια PCs, Lenovo, κάνει πλέον πρόδηλες τις προθέσεις της να ανοιχτεί στη μεγάλη αγορά των video games, προσπαθώντας να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τις καθιερωμένες εταιρείες Microsoft, Nintendo και Sony.
Στις 9 Αυγούστου, μια ομάδα περίπου 40 software engineers της Lenovo αποσπάστηκαν από το Lenovo Group με σκοπό την ανάπτυξη του “eBox”, μιας πλατφόρμας παρόμοιας με το Kinect της Microsoft για το Xbox 360. Το Kinect επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν και να αλληλεπιδρούν με τη συσκευή χωρίς την ανάγκη για controllers. Η συσκευή αναβαθμίζει το user interface με το να να αναγνωρίζει τις χειρονομίες του χρήστη με τη βοήθεια μιας κάμερας.
Η spin-off εταιρεία, που ονομάζεται Beijing eedoo Technology Ltd, ιδρύθηκε για να ανταγωνιστεί τις καθιερωμένες «μπράντες», συμπεριλαμβανομένων των Xbox της Microsoft, Wii της Nintendo και φυσικά το Sony PlayStation 3.
“Είμαστε η δεύτερη εταιρεία στον κόσμο στην παραγωγή μιας κονσόλας “controller-free”, και είμαστε πίσω μόνο από τη Microsoft,” δήλωσε ο Jack Luo, πρώην επικεφαλής ενός τμήματος στην Lenovo, και τώρα πρόεδρος της Beijing eedoo Technology.
To EBox χρησιμοποιεί μια κάμερα για την παρακολούθηση της κίνησης του παίκτη, αλλά σε αντίθεση με το Wii της Nintendo, ή με το Move της Sony, το eBox παρακολουθεί την κίνηση του σώματος και τη μεταφράζει σε δράση επί της οθόνης χωρίς την ανάγκη για έναν ειδκό ασύρματο controller.

Ντεμπούτο μαζί με το Kinect!
Το Kinect αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική το Νοέμβριο, με την τιμή βάσης των 149,99 δολαρίων ανά μονάδα. Το EBox θα κάνει επίσης το ντεμπούτο του το Νοέμβριο, αλλά δεν μπορεί να χτυπήσει την αγορά μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Η τιμή για το eBox δεν έχει ακόμη παγιωθεί. Ο Luo είπε ότι η τιμή αναμένεται να είναι υψηλότερη από το Wii της Nintendo, αλλά “μπορεί να είναι ελαφρώς χαμηλότερη από το Xbox της Microsoft, η οποία διατίθεται στη λιανική αντί $299,99». Όλα αυτά ωραία και άγια, αλλά το ανησυχητικό είναι ότι το target group στο οποίο απευθύνεται το eBox είναι κυρίως περιστασιακοί “casual” gamers, και όχι hardcore παίκτες.

motion_sensing

Σχηματική αναπαράσταση του συστήματος motion-sensing της μελλοντικής κονσόλας της Lenovo

Μια κονσόλα για casual gaming
“Το προϊόν μας είναι σχεδιασμένο για οικογενειακή ψυχαγωγία. Το EBox δεν μπορεί να έχει εξαιρετικά γραφικά, ή εκτεταμένη βία, αλλά μπορεί να εμπνεύσει τα μέλη της οικογένειας για να σηκωθεί από τον καναπέ και να ασκηθεί παίζοντας”, δήλωσε ο Luo. Η εταιρεία εκτιμά ότι έως και 120 εκατομμύρια αστικές οικογένειες στην Κίνα είναι εν δυνάμει αγοραστές του eBox. Ακόμη και σε περίπτωση που το eBox κοστίσει ακριβά, γύρω στα 3.000 yuan ($ 441 περίπου) για κάθε μονάδα, περισσότερες από 19 εκατομμύρια κινεζικές οικογένειες θα μπορούν να αγοράσουν ένα, σύμφωνα με μια έρευνα αγοράς που διεξήγαγε η Boston Consulting Group. Αυτό σημαίνει τεράστια κέρδη από στόχευση μίας και μόνο αγοράς! Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι εάν η τιμή πέσει έως 2.500 γιουάν ανά μονάδα, πάνω από 29 εκατομμύρια οικογένειες μπορεί να είναι σε θέση να την αποκτήσουν. «Περιμένω περισσότερα από 1 εκατομμύριο eBox να πωλούνται ετησίως μετά τα πρώτα δύο έως τρία έτη,» είπε ο Luo.
Επί του παρόντος, 16 παγκόσμιας κλίμακας game developers έχουν υπογράψει συμβάσεις για να φτιάξουν τους πρώτους τίτλους στο eBox. Περίπου 30 δωρεάν παιχνίδια θα πρέπει να αναμένει κανείς ότι θα περιλαμβάνονται με κάθε κονσόλα. Σύμφωνα με την εταιρεία DFC Intelligence, η παγκόσμια αξία των video games έφθασε τα 60,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2009. Ο αριθμός μπορεί να ανέλθει σε 70,1 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2015! Έτσι δεν είναι τυχαίο ότι η Lenovo θέλει κομμάτι από αυτή την πίτα!

Κίνα: η απαγορευμένη χώρα!
Στην Κίνα, ο συνολικός όγκος της αγοράς είναι άγνωστος, διότι η κινεζική κυβέρνηση έχει απαγορεύσει την εισαγωγή κονσολών παιχνιδιών από το 2000. Ο λόγος για τους περιορισμούς οφείλεται στο γεγονός ότι η κυβέρνηση θεωρεί τις κονσόλες παιχνιδιών ως ένα ενδεχόμενο κίνδυνο για τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη των νέων!
Η Microsoft προσπαθεί να αντρέψει αυτήν την κατάσταση: ο Zhang Yaqin, αντιπρόεδρος της Microsoft στην Κίνα, δήλωσε ότι μέχρι τον Ιούλιο ελπίζει να πάρει έγκριση από τις κινεζικές ρυθμιστικές αρχές προκειμένου να αρχίσει να πουλά το Xbox στην Κίνα. «Ελπίζουμε να ξεκινήσει το Xbox, το συντομότερο δυνατόν, αλλά όλα εξαρτώνται από την κυβέρνηση», είχε δηλώσει ο Zhang το 2010 στα πλαίσια της China Digital Entertainment Expo and Conference (Chinajoy), μιας online gaming έκθεσης στη Σαγκάη.
Το Xbox κατασκευάζεται στην Κίνα και πάνω από 40 εκατομμύρια μονάδες έχουν πουληθεί στο εξωτερικό, σύμφωνα με τον Zhang. Ωστόσο, στην εγχώρια αγορά, το Xbox υποφέρει τόσο από αδυναμία πρόσβασης στην αγορά, όσο και από προβλήματα πειρατείας.
Ωστόσο η Beijing eedoo δεν φοβάται τις προκλήσεις από τους διεθνείς ανταγωνιστές της, ακόμη και αν εισχωρήσουν στην κινεζική αγορά, όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται ο πρόεδρός της, Luo: «Κατανοούμε την κινεζική κουλτούρα και πελατών μας καλύτερα από τους ανταγωνιστές μας. Έχουμε ακόμη πλεονεκτήματα από την άποψη του κινεζικού περιεχομένου των παιχνιδιών, τα κανάλια πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών,» είπε σχετικά.

Source:

BEIJING – Chinese PC maker Lenovo will go head-to-head with the big boys in the video game console market, looking to snatch away market share from the likes of Microsoft, Nintendo and Sony. On Aug 9, a team of some 40 Lenovo software engineers was spun off from the Lenovo Group to develop and market the “eBox”, a platform similar to Microsoft’s Kinect for Xbox 360.

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.