Δημιουργός του Red Steel: οι gamers προτιμούν να… “σαπίζουν” στους καναπέδες!

Σύμφωνα με το δημιουργό του πολύ-καλύτερου-από-το-πρώτο-μα-και-πάλι-αποτυχημένου-όσον-αφορά-στις-πωλήσεις Red Steel 2 στο Wii, ο σημαντικότερος λόγος που οι τίτλοι του “δεν έπιασαν” είναι πως οι gamers σιχαίνονται να… κουνιούνται “για να διασκεδάσουν”. Αισιοδοξεί, όμως, πως το Move της Sony και το Kinect της Microsoft, που θα έρθουν “να κάνουν παρέα” στο Wii όσον αφορά στα “παιχνίδια με κίνηση”, θα βελτιώσουν λιγάκι την κατάσταση.

Έτσι, και αυτός δείχνει να εθελοτυφλεί στα σημαντικά προβλήματα τόσο του δικού του όσο και των υπόλοιπων τίτλων του Wii (κάτοχοι Wii, αρχίστε να τσαντίζεστε, ready, GO!):

  • Είναι ΓΕ-ΛΟΙ-Ο να μας βάζεις να κουνιόμαστε σαν επιληπτικοί για να κάνουμε μια κίνηση που, σε ένα joypad, αντιστοιχεί “σε ένα πάτημα του Χ”.
  • Είναι σκέτο ανέκδοτο να κυκλοφορείς μια κονσόλα (και ούκ ολίγα παιχνίδια) που βασίζεται “στην αναγνώριση κίνησης” και περίπου δυο χρονάκια μετά να λες “εμ, ε, η αναγνώριση κίνησης μας δεν ήταν και τόσο καλή, αγόρασε και χώσε αυτό το εξτρά μαρκούτσι στα χειριστήρια για να έχεις ΤΩΡΑ καλή αναγνώριση κίνησης”. Και σε άλλα δυο χρονάκια, τι θα μας πεις ρε συ; “Βάλε ΤΟ ΝΕΟ μαρκούτσι επάνω-από-το-προηγούμενο-μαρκούτσι για να έχεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αναγνώριση κίνησης”; Δηλαδή, σε 5 χρόνια το WiiMote θα έχει γίνει σαν καλάμι ψαρέματος από τις απανωτές “επεκτάσεις βελτίωσης αναγνώρισης κίνησης”;
  • Το WiiMote “ως ποντίκι” σε τίτλους FPS (στους οποίους εντάσσεται ως ένα σημείο το Red Steel) “δεν μας πείθει”. Άλλο “να έχεις το χέρι στο γραφείο και να κουνάς το ποντίκι” και άλλο να το κρατάς σχεδόν τεντωμένο προς μια τηλεόραση. Έχεις δοκιμάσει ποτέ να κρατήσεις το χέρι τεντωμένο για περισσότερα από 10 λεπτά; Από όσο γνωρίζω, αυτό είναι είδος γυμναστικής άσκησης με ψευδώνυμο “βασανιστήριο”, όχι “τρόπος διασκέδασης”. Γελοίοι.
  • Συν το ότι τα ποντίκια μας έχουν πια γύρω στα 5000dpi (aka: κάνεις headshot σε κουνούπι στο χιλιόμετρο) ενώ το WiiMote μοιάζει να “παίζει” περισσότερο στα 5dp-άει.

Κατά τα άλλα, ναι, “ο κόσμος δεν θέλει να κινείται” και ΑΥΤΟ έφταιξε “για την αποτυχία τίτλων σαν το Red Steel 2”. Τίποτε άλλο, ο κύριος; Λίγα από τα κόκκινα χαπάκια για να ενισχύσουν τις ψευδαισθήσεις των μπλέ;

Ody's thoughts

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το Red Steel 2 -ΗΤΑΝ- και -ΕΙΝΑΙ- καλό. Αν έχετε Wii, ρίξτε του μια ματιά – είναι από τους καλύτερους “σοβαρούς” τίτλους σε μια κονσόλα που, κατά τα άλλα, έχει θαφτεί κάτω από σωρεία τίτλων του στυλ “πνίξε το κουνέλι”. Εμ… Αυτό το εννούσα κυριολεκτικά, όχι μεταφορικά… Εε…

Source:

Red Steel 2 was reviewed favorably, but that doesn’t mean it was a success. Its disappointing sales performance, says the game’s creative director, can be chalked up to gamers unwillingness “to get up and move and exert themselves for fun.”

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Anonymous

    Όπως και το Dead Space, κάθε hardcore game του Wii δεν έχει μεγάλη απήχηση, γιατί η κονσόλα έχει προωθηθεί από τη Nintendo για casual gaming, fitness και party games.

  • Όπως και το Dead Space, κάθε hardcore game του Wii δεν έχει μεγάλη απήχηση, γιατί η κονσόλα έχει προωθηθεί από τη Nintendo για casual gaming, fitness και party games.