Η Apple “κατεβάζει” τα βίντεο “θαψίματος” των ανταγωνιστών του iPhone

Steve Jobs holding iPhone 4

Εν συντομία:

  • Η Apple παρουσιάζει εν μέσω του αναμενόμενου χαμού το “επαναστατικό” iPhone 4.
  • Το iPhone 4 αποδεικνύεται πως όχι μόνο δεν είναι και τόσο “επαναστατικό” (σε σχέση με τον ανταγωνισμό), μα και πως έχει ένα σημαντικό πρόβλημα.
  • Ένα σημαντικό πρόβλημα στη λήψη σήματος, αφού οι designers της Apple έκαναν τη… βλακεία να τοποθετήσουν τμήμα της κεραίας του “εξωτερικά” και μάλιστα σε σημείο που ακομπά το χέρι όταν κρατάς τη συσκευή.
  • Αποτέλεσμα: αν κρατάς το iPhone 4 ενώ το χρησιμοποιείς ως τηλέφωνο, “πέφτουν” οι κλήσεις. Για όλα τα άλλα, λειτουργεί τέλεια. Εκεί μόνο έχει αυτό το… εμ… “ψιλο-πρόβλημα”.
  • Οι ανταγωνιστικές εταιρείες αρχίζουν να γελούν με το τραγικό λάθος της Apple, φτάνοντας σε σημείο να βγάζουν διαφημίσεις που βασίζονται σε αυτό (σε στυλ “τα δικά μας τηλέφωνα τα κρατάτε όπως θέλετε”).
  • Η Apple ανταπαντά πως “και τα άλλα τηλέφωνα έχουν πρόβλημα”.
  • Ως απόδειξη, ανεβάζει στο site της βιντεάκια που δείχνουν το σήμα “να πέφτει” και σε ανταγωνιστικές συσκευές. Ανταγωνιστικές συσκευές που δεν συμπεριλαμβάνουν μόνο αυτές των εταιρειών “που έκαναν πλάκα μαζί της”.
  • Οι άδικα θιγμένες εταιρείες ανταπαντούν με τη σειρά τους, πραγματικά… ξεφτιλίζοντας την Apple: άλλοι μπαίνουν σε τεχνικές λεπτομέρειες, άλλοι προκαλλούν να προσπαθήσει οποιοσδήποτε να αναπλάσει το πρόβλημα. Κάποιοι έχουν (ορθώς) το θάρρος να… χαστουκίσουν λεκτικά την Apple, τονίζοντας πως “δεν πρέπει να προσπαθεί να φορτώσει τα δικά της λάθη, την προβληματική σχεδίαση ενός εξίσου προβληματικού προϊόντος της στις πλάτες άλλων”.
  • Η Apple καταλαβαίνει πως το έχει παρακάνει και απλά “το βουλώνει”.
  • Η Apple αρχίζει να καταλαβαίνει πως “η φούσκα ξεφουσκώνει”.
  • Η Apple κατεβάζει από το site της τα “προσβλητικά προς άλλες εταιρείες” βίντεο που έδειχναν και-καλά “αντικειμενικά τεστ όπου έπεφτε το σήμα και σε ανταγωνιστικά κινητά”.

Ερώτηση κρίσεως: αν τα βίντεο ήταν πραγματικά, και η Apple είχε δίκιο… Γιατί τα κατέβασε, γρήγορα-γρήγορα και χωρίς να πει κουβέντα;

Πώς τα κατάφερε η ταχύτερα ανερχόμενη εταιρεία να πηδάει από το ένα fail στο άλλο, δεν μπορώ να το καταλάβω. Ή, μάλλον, βλακείες λέω: μπορώ. Η έλλειψη αυτογνωσίας σε συνδυασμό με το “πήραν τα μυαλά μας αέρα” και μια ανεπαίσθητη σιγουριά του στυλ “ό,τι και να τους πουλήσουμε, αν γυαλίζει και έχει το μηλαράκι, θα το αγοράσουν” την ανέβασαν ψηλά, αφού υπήρχαν -και υπάρχουν- αρκετοί που “τσίμπησαν”. Όταν, όμως, “σκοντάψεις” στα ψηλά, είναι και μεγαλύτερη η πτώση.

Δεν μπορώ να πω πως λυπάμαι να βλέπω την πιο “ελιτιστική” εταιρεία στον πλανήτη “να τρώει τα μούτρα της”. Ποτέ δεν μου άρεσε το “υφάκι” της Apple, “είμαστε καλύτεροι, πιο μοδάτοι και ωραίοι από τους υπόλοιπους”. Δεν είστε. Είστε γυαλιστεροί θεατρίνοι, που αν δεν σας είχε “δανείσει” η Microsoft πριν κάποια χρόνια, σήμερα δεν θα είσασταν “η νούμερο 1 τεχνολογική εταιρεία” μα θα κάνατε παρέα στη Geocities. Τη θυμάται κανείς αυτή; Άααακριβώς..!

Source:

As you can see on this page, the videos are nowhere to be found. Instead, the page now only shows the overview of the antenna design and test labs. A search of Apple’s website brings up a few of the landing pages where the videos used to be — here’s the Droid X one, for example — but now those just redirect to the antenna design page as well. Odd.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.