Google Earth & Facebook & παιχνίδια = Project MyWorld

Γνωρίστε το Project: MyWorld, δημιούργημα των ίδιων ανθρώπων που μας έδωσαν τα παιχνίδια APB και Crackdown στο Xbox 360. Πριν κοπανήσετε το κούτελο σας απογοητευμένοι, περιμέντε μισό λεπτάκι: δεν είναι αυτό που περιμένετε – και δεν είναι τυπικό παιχνίδι.

Σκεφθείτε έναν τρισδιάστατο κόσμο που βασίζεται στον πραγματικό – πως λέμε “Google Earth”. Φαντασθείτε, τώρα, πως μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας “σπιτάκι” σε αυτόν (από καλύβα μέχρι την έπαυλη του Hugh Hefner) το οποίο, υποθέτω, θα λειτουργεί και ως “βάση” σας, “αφετηρία” για τα… ταξίδια σας σε αυτό τον εικονικό κόσμο. Ταξίδια με αυτοκίνητο, αεροπλάνο, βαρκούλα, οτιδήποτε φαντάζεστε. Ταξίδια στα οποία τον έλεγχο θα έχετε εσείς, κάνοντας το Project: MyWorld και ολίγο από Flight Simulator, GTA ή και… παιχνίδι ψαρέματος.

Και τώρα, προσθέστε σε αυτά τη social πλευρά του σύγχρονου Internet, όπου πάντα θα είστε σε επαφή με τους φίλους σας, “μέσα” από αυτόν τον τρισδιάστατο κόσμο, “μιλώντας” τους σε Twitter, Facebook, Buzz κ.λπ. Έτσι, για να τους… “τσιγκλίσετε” να “μπουν” και αυτοί!

Τελευταία φορά που είχα ακούσει για μια τόσο μεγαλεπίβολη ιδέα ήταν με το Spore – και όλοι θυμόμαστε “πόσο `επαναστατικό` ήταν, τελικά, εκείνο” (μετάφραση: καθόλου), αλλά η αλήθεια είναι πως το “social” δεν έχει “παίξει” σχεδόν καθόλου στο gaming, και Microsoft και Sony έκαναν… κρά να προλάβουν να το ενσωματώσουν στις κονσόλες τους. Αν η Realtime Worlds αξιωθεί να βρει έναν απλό τρόπο να συνδυάσει ευχάριστο και ψιλο-casual gaming, σε στυλ Farmville, μέσα από κονσόλες, με επικοινωνία σε στυλ Facebook και Twitter, μάλλον θα έχει στα χέρια της ένα… έπος, μια μηχανή που θα αρχίσει να της τυπώνει φράγκα στον αιώνα τον άπαντα.

Με ένα στραβοπάτημα, θα μας δώσει άλλο ένα Spore. Για να δούμε..!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.